Vondter både her og der, flere? :P

MissDolly

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Er vel ikke direkte vondter da, men murringer både foran og bak og nedover i rompeballene! Haha :P Kommer og går, og flytter seg hit og dit. Kjennes ut som en salig blanding av EL smerter og mens murringer og isjas, eller noe sånt... Kjenner ihvertfall at noe holder på å skje! å er jeg snaaart på 4 uker, så da regner jeg med at det kanskje tilkommer flere og flere symptomer etterhvert? Er førstegangsgravid, så alt er jo nytt. Har liksom ingenting å sammenligne med emoticon

Flere her som er førstegangsgravide..?

Tenker jo på om noe er galt og, etter forrige gang jeg fikk positiv test. Men da hadde jeg skikkelige menssmerter når jeg var 3+5, og fikk blødning på kvelden. Så har en helt annen feeling nå

emoticon  Meg! Med de drittledda mine så skulle det visst ikke mye til, så min beste venn nå er varmeflaska. Har hatt vondt i mage, rygg, bekken, lår, rumpe, hofter og lyske siden 3 + 1. Pluss mye annet rart.. Så detta blir ett laangt svangerskap, he he. 

Er min 2. gang, men er jo 10,5 år siden sist, så er nesten 1. gangs emoticon  

Lykke til videre!

her napper og røskes det ja.. kan ikke huske at det dukket opp så tidlig med T - men igjen, da ventet jeg ikke noe graviditet og fant det ikke ut før ca i uke 6...
før SAen i september hadde jeg ingen murringer o.l før jeg mista.. da fikk jeg syke kramper og veldig veldig vondt...

Ja, er vel normalt det her. Litt må man vel lide! Har helt andre murringer nå enn sist. Men fikk jo egentlig bare en forsinka mensen da, så var vel nærmere en kjemisk enn en SA. Men sitter her å tygger negler og håper de neste dagene går fort! Bare jeg kommer meg til 4+3 eller noe sånt så føler jeg meg nok litt tryggere. (Er jo langt fra trygg da og, men da klarer jeg kanskje å bli litt roligere..)

Back
Topp