Vondt!!

Christi

Blir kjent med forumet
Vet ikke hvem jeg skal spørre om dette, og fant plutselig ut at her inne er vi jo alle i samme båt, så kanskje noen har samme problemet.
Er jo veldig hoven nedentil nå og alt er mye større, men jeg føler at selve klitorisen henger langt utenfor kjønnsleppene. Den er stor og hoven, og er så overfølsom nå at det faktisk gjør vondt... Bare det å ha trusen på er plagsomt. Verre med bukser...
Er det noen andre som har oppdaget det samme, og evt vet at dette gir seg etter fødselen, eller må jeg gå og sjekke dette?
 
hei!
 
 kanskje du bør få d sjekket??  hmmm....har ikke vært borti noe slikt selv..
 
hehe...retter litt p meg selv her...når eg tenker meg om så var eg kanskje litt opphovnet...slik att det var litt ubehagelig...men det var vel ikke direkte vondt heller....rart så fort en glemmer (3mnd etr fødsel nå)
 
Aldri hørt om slike tilfeller... du burde kanskje ta det opp med legen/jordmor ?
 
 
Du nærmer deg fødsel, at du har hovnet opp er fordi du har økt blodgjennomstrømning og fordi du da skal ha et barn gjennom den kanalen om ikke så lenge. Det er ikke helt unormalt, og ikke er det stort å få gjort med det nå før fødselen. Forsøk å bruk løsere klær som skjørt o.l. det kan hjelpe... du kan forsøke å ta ta på vannbasertglidemiddel sånn at ikke klærne "gnisser" og det blir friksjon... jeg tror nok du vil gå tilbake til "normalen" etter fødsel, gjør du ikke det bør du ta det opp med legen din
 
Back
Topp