VONDT!!

Marianne1

Glad i forumet
Har hatt vondt i korsryggen og ned mot rompa hele uken, men nå er det blitt SKiKKELIG vondt. Vondt å gå, og vondt når jeg sitter. Blir også mer "sliten" i ryggen. Legen sa at det var normalt å ha litt vondt i korsryggen, men er det vanlig å ha SÅ vondt?? Ikke det at det ikke er verdt det. Jeg tar imot det meste jeg altså, bare spira holder seg på plass. Men lurer på hvor "normalt" det er.

Det vet jeg ingenting om, men håper det gir seg litt snart.
Temlig ubehagelig å ha så vondt at jeg ikke klarer verken å sitte eller gå.

God bedring. [:)]

De ukene jeg opplevde å være gravid hadde jeg veldig vondt, spes ved bevegelse. Jeg var helt sikker på at det var tidlig bekkenløsning for det kneppa i hoftene mine oxo.. Legen min og sa at det er veldig normalt; "svangerskap skal være vondt". Så det er bare å lene seg tilbake, slappe av og prøve å kose seg. Håper du slipper å gå 9mnd med de smertene da, at det gir seg snart[:)] 

Jeg veit jo ikke hva som er normalt eller ikke....men kan du ikke spørre inne på svangerskapet, eller inne på terminforumet ditt?????

Det høres ut som du har mer smerter enn de fleste, men jeg håper dette bare er festesmerter og bekken smerter. Det er jo mye som foregår i kroppen den forandrer seg. Krysser fingrene for at dette er årsaken, men det er nok greit å holde et øye med dette her.

ORIGINAL: * Bobbo *

Det vet jeg ingenting om, men håper det gir seg litt snart.
Temlig ubehagelig å ha så vondt at jeg ikke klarer verken å sitte eller gå.

God bedring. [:)]

Enig med *Bobbo*
GOD BEDRING[;)]

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp