M-40505388
Andre møte med forumet
Vondt.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan ikke gifte deg med han? For noen grusomme beskyldninger!!Vi mistet nylig vår sønn, 4,5 mnd for tidlig. Jeg var svært syk under svangerskapet, så for første gang på ukesvis føler jeg meg bedre, og han "tok meg" i å le i telefonen med min far.. Han beskylder meg nå for å ha startet spontanaborten og at jeg ønsket å kvitte meg med barnet med vilje. Jeg har også forbud mot å være glad rundt han. Han bryter meg helt ned, og jeg aner ikke hvordan jeg skal takle dette.. Vi skal gifte oss om 2 uker..
EnigDet bryllupet hadde jeg utsatt, gitt. Ville ha vurdert litt parterapi før man evt vurderer giftemål; for det er klart, det kan være en reaksjon fra hans side. Men hvis dette er "typisk ham", så er det så ekstremt røde flagg, at det egentlig bare er å løpe... For det der er jo rett ut psykisk vold..
Tusen hjertelig takk for kommentarene. Har virkelig fått noe å tenke på. Det virker som om det var en reaksjon fra han fordi han har det så vondt selv. Blir like vel noen dype samtaler.
Setter så pris på dette forumet, dere aner ikke! Jeg setter så veldig pris på hver eneste en av dere som har kommentert på mine poster![]()
Først og fremst er det ikke din feil at du mistet!
Først og fremst - kondolerer så mye for tapet av din sønnVi mistet nylig vår sønn, 4,5 mnd for tidlig. Jeg var svært syk under svangerskapet, så for første gang på ukesvis føler jeg meg bedre, og han "tok meg" i å le i telefonen med min far.. Han beskylder meg nå for å ha startet spontanaborten og at jeg ønsket å kvitte meg med barnet med vilje. Jeg har også forbud mot å være glad rundt han. Han bryter meg helt ned, og jeg aner ikke hvordan jeg skal takle dette.. Vi skal gifte oss om 2 uker..
Jeg føler virkelig med deg, dette lyder som en helt forferdelig situasjon! Bryllup midt i den sorgen og kaoset lyder vanskelig - går det an å utsette?Vi mistet nylig vår sønn, 4,5 mnd for tidlig. Jeg var svært syk under svangerskapet, så for første gang på ukesvis føler jeg meg bedre, og han "tok meg" i å le i telefonen med min far.. Han beskylder meg nå for å ha startet spontanaborten og at jeg ønsket å kvitte meg med barnet med vilje. Jeg har også forbud mot å være glad rundt han. Han bryter meg helt ned, og jeg aner ikke hvordan jeg skal takle dette.. Vi skal gifte oss om 2 uker..
dette kan være en reaksjon fra hans side , ikke sikkert han klarer å styre seg .