Vondt

Spire3

Blir kjent med forumet
er det noen som vet hvorfor jeg har så sykt vondt i hoftene og mellom beina ? Jeg blir rett og slett pina om natta , å snu seg er så vanskelog og smertefullt for det gjør så innmari vondt . I det siste har jeg tisset ekstremt mye , har mye uv før så kan være påbegynt , men om natta så er det rett og slett smertefullt når jeg våkner av å måtte på do , jeg klarer nesten ikke å rulle rulle meg ut av sengen, å føler jeg tisser på meg å må gå med krommet rugg inn til badet , Å de smertene er ikke uv . Har ikke de smertene på dagen . Er dette bekkenløsningen min som bare forværrer seg eller er det noe galt ? Så sliten og lei nå. 38+3
 
er det noen som vet hvorfor jeg har så sykt vondt i hoftene og mellom beina ? Jeg blir rett og slett pina om natta , å snu seg er så vanskelog og smertefullt for det gjør så innmari vondt . I det siste har jeg tisset ekstremt mye , har mye uv før så kan være påbegynt , men om natta så er det rett og slett smertefullt når jeg våkner av å måtte på do , jeg klarer nesten ikke å rulle rulle meg ut av sengen, å føler jeg tisser på meg å må gå med krommet rugg inn til badet , Å de smertene er ikke uv . Har ikke de smertene på dagen . Er dette bekkenløsningen min som bare forværrer seg eller er det noe galt ? Så sliten og lei nå. 38+3

Det høres litt ut som det jeg har slitt med nå om nettene og det er bekkenet mitt som er hovedgrunnen.
 
Ja høres veldig ut som bekkenet ja. Har det sånn selv noen ganger om nettene.
 
Anbefaler deg å sove med en pute mellom bena (om du ikke gjør det allerede) Det demper i hvertfall mine plager i hoftene. At du må tisse oftere om natta er ikke så uvanlig nå. Mye press mot blæra. Det er tungt nå på slutten, men snart er vi i mål ;)
 
Høres veldig ut som bekkenet ja, synes også det er blitt værre i det siste.
 
Ja sover med puta mellom beina , men det er værst når jeg må snu meg . Istad snublet jeg i trappa , følte det knasa mellom beina , snart så jeg nesten ikke klarer å gå . Men ja, nå er vi snart i mål <3
 
sniker fra juli ... kona kjente mye stikkinger i hofta og svie nedentil dagene før vannet gikk og fødselen startet. ting er nok i ferd med å skje! :) Lykke til!
 
Jeg har også plutselig fått vondt i symfysen den siste uken, merker det spesielt hvis jeg har sittet eller ligget en stund og plutselig skal bevege på meg. Alle får bekkenløsning den siste tiden og svangerskapet, noen kjenner dette mer enn andre så regner med at det er det jeg kjenner. Som de andre over her skriver så kan det være lurt å sove med en pute mellom bena for å avlaste litt, bare husk at det kan være lurt å legge en pute også mellom føttene så du ikke får mer belastning bak i bekkenet.
Snart i mål nå :):)
 
Back
Topp