Vondt...

snerkulf

Forelsket i forumet
Jeg får vondt nederst i magen når jeg går et stykke, type ut på tur gåing :(
Syns også det gjør vondt/er ubehagelig å bære hjem varer eller trille vognen til minste om den er tungt lastet.

Så jeg lurer på, er det andre som har det sånn? Jeg kan ikke huske dette fra mine tidligere svangerskap :/

Og så lurer jeg på om kanskje ubehaget ved voksende livmor føles annerledes nå tredje gangen? Noen andre med flere svangerskap bak seg som har lignende erfaringer? :)
 
Kjenner meg veldig igjen! Går nå nå med min andre, å smertene er helt annerledes.. med første hadde jeg mye ligamentsmerter, så å si konstant.
Men denne gangen dukker det det hovedsaklig opp når jeg står og eller går mye, bærer handel etc. Å veldig upraktisk så får jeg vondt når jeg bærer veslejenta på 21 mnd!
 
Det var veldig godt med et svar her :)
Jeg har ikke blødninger eller noe så tror (håper) at det ikke er farlig for babyen, men kun ubehagelig for meg. Jeg har heller ingen som kan avlaste/hjelpe meg så forhåpentligvis så går det seg til :)
 
Det var veldig godt med et svar her :)
Jeg har ikke blødninger eller noe så tror (håper) at det ikke er farlig for babyen, men kun ubehagelig for meg. Jeg har heller ingen som kan avlaste/hjelpe meg så forhåpentligvis så går det seg til :)
Jeg hadde det sånn med nr to, da var lillesøster fremdeles lite og jeg bar nok mer enn jeg burde. Mer forsiktig med nr tre nå, så kanskje derfor problemet ikke har meldt seg enda. Hvis du bærer endel selv er det helt sikkert derfor, uten at jeg tror det er farlig for babyen. Bare vondt for deg!
 
Back
Topp