Vondt

Nusselig

Flørter med forumet
Har dei to siste dagane vert plaga med smerter øverst i magen.. kjennes ut som det er rundt ribbeina. Nokon som kjenner til dette og veit om noko som hjelper?

Kjennes det ut som gnagsår på/ved ribbeina? Har samme selv og jordmora sa det er fordi babyen presser ting opp/presser beina sine oppover

Eg er øm og til tider er det verre, vanskelig å forklare.. kjenner det på begge sider, men er verst på høgre side. Det gjer vondt å sitte, men eg kjenne det godt når eg står og går også. Er som sagt ikkje lett å forklare :p

Har kjempevondt i ribbeinet på venstre side (den sida trulta ligger på) Kjenner nesten ut som om ribbeinet er brista rett under brystet. Er vondt p sitte og bøye seg fremover :( har time med lege/ul den 7, så tenkte og sjekke ut da

Eg er øm og til tider er det verre, vanskelig å forklare.. kjenner det på begge sider, men er verst på høgre side. Det gjer vondt å sitte, men eg kjenne det godt når eg står og går også. Er som sagt ikkje lett å forklare :p

Er nok bare babyen som tar mer og mer plass og presser på ting - er nok ikke noe å bekymre seg for :)

Var sånn i min forrige graviditet, bli nok sånn nå når det blir mindre plass. Føltes som om jeg hadde indre blåmerker eller indre blødninger. Hadde så vondt at jeg en periode mistenkte at de nederste ribba var brukket.

Er nok berre ungen som trenge meir plass ja.. Blir vanskeligare og vanskeligare for meg å bøye meg :p Så eg får nok meir belastning på ribbbein og musklar. Er berre til tider så j***** vondt :p

Back
Topp