Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan man sammenligne det med noe? Altså hvor vondt gjør det?Innsett er ikke vondt, men uttak kan være det.
Man får beroligende og smertestillende i tillegg til lokalbedøvelse, så det går som regel bra![]()
Hmm, jeg har både født og tatovert meg så sånn sett er jeg rustet... men jeg er jo så pysete .. og jeg vil så gjerne vite mer om ivf, derfor litt dumme spm fra meg...Da de heter ut egg syns jeg det var noe av det vondeste jeg hadde gjort ( eller, å tatoveres var værre i grunn fordi det tok lenger tid).
Men etter fødselen så tenkte jeg at puh!! Uttak!! Det er jo ingenting i forhold til en fødsel!
De første 10 egga som var på venstre side gikk bra, jeg slappet av og fokuserte på pust og være avslappet nedentil. Men da vi byttet til høyre side, som alltid har vært vondest ved EL da sleit jeg. Men alt for gullegget(som ligger i armkroken min nå)
Kan man sammenligne det med noe? Altså hvor vondt gjør det?
Jeg forstår det er individuelt, men er det som mens smerter typ følelse eller er det stikkende følelse?
Jeg syns det var stikkende.Kan man sammenligne det med noe? Altså hvor vondt gjør det?
Jeg forstår det er individuelt, men er det som mens smerter typ følelse eller er det stikkende følelse?
Det var godt å høre! Men er vel individuelt som alt annetJeg hadde ikke vondt i det hele tatt. Kjente et stikk helt på slutten bare.
Menssmerter er mye verre syns jeg![]()
Det var godt å høre! Men er vel individuelt som alt annetmen jeg vil gjerne høre mer av erfaringer som dine, for å si det sånn
![]()
Men smerten er mer stikkende for min del
Null stress med hverken uttak eller innsett![]()
Du var heldig, uttak hos meg gikk greit på venstre side, 10 poser,vondt, men holdbart. Høyre var helt forferdelig. Skulle sikkert bedt om mer anestesi, men jeg fokuserte på å slappe av og puste så orket ikke si noe.