Vondt

JuniMamma16

Blir kjent med forumet
Har i hele dag hatt vondt i magen. Det kommer litt som "kramper" og jeg tror ganske sikkert selv at det er luftsmerter og lignende. Det blir gjerne verre når jeg må strekke ut kroppen som å reise meg opp og gå og ofte bedre når jeg setter meg ned og kan ha beina inntill magen (som i fosterstilling). Jeg er ikke veldig bekymra men måtte klage litt da dette er veldig kjedelig når jeg ikke får gjort så mye annet enn å sitte eller ligge :-/

Samme med meg, hvilken uke er du i? Jeg er uke 12 nå og kan ikke strekke meg om morgenen lenger, fordi det stikker til og gjør skikkelig vondt. Kan heller ikke reise meg brått. Jeg tror det må være ligamentsmerter eller senene til livmora som holder på. :/ Får ikke gjort så mye med det jeg heller, er bare for meg å ta det rolig. Bevege meg som et dovendyr, haha. :p

Er 15+2 i dag. Det er veldig irriterende. Startet i dag, skal egentlig på jobb i morgen men tror ikke jeg orker det om ikke det blir noe bedre.

Har også sterke ligamentsmerter! Må krøke meg sammen når det plutselig stikker til. Kommer når jeg har stått og gått en stund og holdt på med ting.

Er 15+4 :)

Jeg har også tidvise smerter i magen :(. Ikke noe moro :(. Men prøver å tenke at det er livmoren som vokser og strekker seg :)

Back
Topp