Vondt :-(

mamma_til_snart_3

Elsker forumet
I dag har jeg liggi rett ut på sofan med masse kynnere å "menssmerter" i ryggen :-( akkurat prøvd meg på en varm dusj å se om det hjelper på..
Håper inderlig det gir seg å ikke er noe på gang :-/

I dag har jeg liggi rett ut på sofan med masse kynnere å "menssmerter" i ryggen :-( akkurat prøvd meg på en varm dusj å se om det hjelper på..
Håper inderlig det gir seg å ikke er noe på gang :-/

Du burde virkelig kontakte føden.
Med din historie bør det sjekkes asap!

Hadde nok tatt en telefon hadde jeg vært deg... Masse lykke til :)

Dem ville jeg skulle avvente å se, så da blir det å prøve å ta det med ro å se utover om det roer seg helt

Og her får jeg beskjed om å komme inn asap såfort det er noe litt mer enn vanlig...
Tydelig at oppfølgingen ikke er fullt så god hos deg :/

Jentungen er født 4 uker for tidlig men var stor å fullt utviklet,
Guttungen stoppet de fødselen på i uke 32, å var da på sykehuset i 3 uker. Men da holdt han seg inne til termin dato.
Ok, så ikke sånn alvorlig prematurfødsel da, selv om det nok var dramatisk for deg. Er sikkert derfor de er litt tilbakeholdne. Har du målt cervix? :)

Ja, den var på 2.3 cm nå sist dem sjekket for to uker siden. Så skulle dem måle igjen om jeg måtte inn ved en senere anledning. Er helt moden å han ligger allerede festet med hode ned i bekkenet. Så jeg er veldig obs. :)

Ja, den var på 2.3 cm nå sist dem sjekket for to uker siden. Så skulle dem måle igjen om jeg måtte inn ved en senere anledning. Er helt moden å han ligger allerede festet med hode ned i bekkenet. Så jeg er veldig obs. :)
Så tidlig! Da skjønner jeg godt du er engstelig. Bedre å mase en gang for mye om du føler for det. Krysser fingrene! :)

Fatter ikke at dem ikke tar deg inn for en sjekk :-( Men skjer det den MINSTE lille ting nå, så drar du inn!

Ja, skal det :) syns de har blitt så "kalde" etter at det ble nytt sykehus. Tar så lett på ting liksom..
Jeg har lært meg fra forrige gang at vi også har et ansvar med å ikke gi oss når det er noe. Er du usikker/bekymret, så si du SKAL inn - ikke spør om de kanskje har tid til drg i løpet av mnd liksom :-P

Jeg har fått beskjed om å komme inn med en gang jeg kjenner noe. Være litt obs. Og min er 3cm!
En venninne av meg var som deg. Hun låg på sykehuset i en mnd, hun måtte det.
Syns du skal stå på ditt og reise inn jeg!

Eg ble nett lagt inn med 25 mm cervix og 5 mm åpning. De tok ingen sjangser. Så eg får lungemodning.

Ville ikkje gitt meg!! Lykke te

Back
Topp