Vondt!!

Frøken Ustrøken

Gift med forumet
Lillegutt i magen snur og vender veldig på seg for tiden, og nå har det begynt å gjøre skikkelig vondt!! Tror nok han tar spenntak med hælene eller noe og snur seg, for bevegelsene er store og "skarpe"!:p Er rett og slett ikke noe godt når han driver på som verst!:( Flere som opplever "vonde vendinger"?? Er vel ikke stort å gjøre med det, annet enn å skifte sitte/liggestilling selv for å se om det hjelper:)
 
Jeg er seriøst øm og sår innvendig på høyre side . Hun ligger med ryggen på venstre side og hodet ned .
 
Jeg er seriøst øm og sår innvendig på høyre side . Hun ligger med ryggen på venstre side og hodet ned .
Var det på venstre side en stund jeg også. Kunne minne om brannsår, bare på innsiden. Ikke noe behagelig det heller!:-/ Men dette her er annerledes, for det er rett og slett vondt når han snur på seg:p Spørs om han blir en liten strongman;)
 
Har ikke vært så gale hittil dette svangerskapet, men forrige sparket så hardt at jeg slet av ene muskelfestet på høyre siden. RImelig vondt kan man si :p
 
Er mørbanket på høyre side :D men ikke så vondt at jeg vil at han skal slutte. Elsker virkelig disse tydelige bevegelsene.
 
Jeg spurte jordmor om han virket veldig stor, for det er ikke godt når han snur på seg! Men neida, han lå på normalen. Og bra er jo det, men blir nesten litt bekymra for hvordan det vil blir når han nå vokser seg enda større! :p
 
Er mørbanket på høyre side :D men ikke så vondt at jeg vil at han skal slutte. Elsker virkelig disse tydelige bevegelsene.
Jeg vil jo ikke at han skal slutte jeg heller, men han kan gjerne snu på seg litt "mildere":p Elsker aktiviteten jeg og, er jo så herlig at han holder på inni der!:D
 
For noen uker siden var det veldig vondt når han sparket, nå er det heldigvis blitt bedre, har litt mindre plass å sparke fra seg på nå. Mer dytting og tøying enn skarpe spark nå :)
 
Ah, da er det håp for at det kan gå seg til snart da!;) 29+6 i dag;)

Krysser fingrene for det, jeg så skikkelig mørkt på at karatekid her skulle bli større og sterkere men det har gått seg til *bank-i-bordet*. Til og med jm kommenterte det når jeg lå på benken i uke 28 og lille sparka rundt, sa at han blir vel en sånn som knekker ribbein han her ;)
 
Krysser fingrene for det, jeg så skikkelig mørkt på at karatekid her skulle bli større og sterkere men det har gått seg til *bank-i-bordet*. Til og med jm kommenterte det når jeg lå på benken i uke 28 og lille sparka rundt, sa at han blir vel en sånn som knekker ribbein han her ;)
Hehe, såpass ja!:p Har blitt sparka blå jeg, så håper han ikke får knekt noe i tillegg:p
 
For ca to ukers tid så var det så vondt og skummelt at jeg kunne gråte :p men det har heldigvis gått over litt og nå er syns jeg det er koseligere og fortsatt veeeeldig store bevegelser :p kjæresten elsker å ligge å snappe videoer av aktiviteten når han først starter :p
 
For ca to ukers tid så var det så vondt og skummelt at jeg kunne gråte :p men det har heldigvis gått over litt og nå er syns jeg det er koseligere og fortsatt veeeeldig store bevegelser :p kjæresten elsker å ligge å snappe videoer av aktiviteten når han først starter :p
Er nesten sånn her og nå!:p Det er jo artig med store bevegelser, men det blir litt smertefullt når han tar i som verst!:p
Åh, får dere filma det og dere?! Her gir han seg så fort jeg får ordna til filming på tlf!:p
 
Er nesten sånn her og nå!:p Det er jo artig med store bevegelser, men det blir litt smertefullt når han tar i som verst!:p
Åh, får dere filma det og dere?! Her gir han seg så fort jeg får ordna til filming på tlf!:p
Ja jeg ble så fortvilet fordi jeg følte han var så sint og hissig i sparkene og boksingen sin! Så jeg grein og tenkte hvorfor er du så sint på meg :p Hehe...
Ja nå får vi faktisk filmet endelig! Tok noen mnd før han lot oss gjøre det. Nå driter han som regel i alt og alle og bare styrer på :p Hehe
 
Back
Topp