Vondt..

• Trådstarter Trådstarter Wardruna
  • Opprettet Opprettet
W

Wardruna

Guest
Jeg har rett og slett vondt i underlivet, aldri hatt det før. Blir så klart redd.. Noen som har opplevd det??
Har stukket ved eggstokkene en god del,men dette er ikke sånn vondt..

Jeg har rett og slett vondt i underlivet, aldri hatt det før. Blir så klart redd.. Noen som har opplevd det??
Spørs koss vondt du meine... Eg har murringer store deler av dagen (som menssmerter), strekk smerter i lysken og til tider føles det som ett press/som at noko kjeme ut i sjølve underlivet/klitoris/skambeinet. Nokon av desse vondtene? :-)

Kjennes ut som bekkenet eller noe utvider seg på en måte.. Det har gitt seg nå. Kommet og gått litt i kveld. Som førstegangsgravid er jeg jo redd for alt av vondter og unormaliteter..

Kjennes ut som bekkenet eller noe utvider seg på en måte.. Det har gitt seg nå. Kommet og gått litt i kveld. Som førstegangsgravid er jeg jo redd for alt av vondter og unormaliteter..
Eg e visst ufattelig rolig te å vera førstegangs, har sikkert litt med at eg e litt pessimist iutgangspunktet ;-) hadde ei natt samme veka der eg hadde ett ekstremt press ved skambeinet/mellomkjøttet og området rundt, va så vondt at eg kaldsvette, holdt på å besvime og måtte legge meg i fosterstilling på badegulvet, men trur nok da va bekkenet. Den natto fekk eg ikkje sova, sjekka itte blod heile tida og måtte ta ein ny test! ;-)

Første graviditeten var jeg redd og. Trodde det kan jo ikke være så vondt å være gravid. Men men. Det er det :) det holder hele svangerskap og kommer og går.

Har så mye vondt jeg også at jeg er bekymret iblandt, våkner om natta av det innimellom tilogmed.... Så godt å se det er flere som har det slik :)

Takk jenter, blei litt roligere nå. Håper vi slipper noe særlig vondter, men igjen, det er jo verdt det..

Har bare hatt helt svake murringer, men akkurat nå har jeg noen vonde tak som kjennes ut som litt kraftige mens-kramper.. Satser på det er en del av pakka!!

Tror jeg vet akkurat hva du mener, jeg har også vondt i underlivet, er liksom ingen annen måte å forklare det på.
Er ikke Kjempe vondt hos meg men det stikker alle veier der og dunker litt på en måte :-)

Har aldri opplevd det før, men så har jeg mistet de andre gangene jeg var gravid, så føler absolutt at det ikke er negativ ting at jeg ikke har hatt det før :-)

Dette er min terminspire det er jeg sikker på ♡ sier det til meg selv hele tiden, har hatt mine bekymringer, men nå er jeg lengre på vei enn sist gang jeg mistet, så ha bestemt meg for å slappe av og ta det med ro, vet det går bra denne gangen♡

Back
Topp