VONDT!!

VenterPåDeg

Forelsket i forumet
Herregud så vondt det var å sette orgalutran:O fikk moren til en venn av meg til å sette den på meg for jeg synes det var litt ekkelt å gjøre selv:/ selve stikket var kun litt vondere enn puregonen, men HERREGUD så vondt det var etter på! Det stakk og klødde å ble hovent å rødt:/ er det vanlig? Det røde har gått bort nå, men er fortsatt hoven..

ImageUploadedByBV Forum1415746276.395820.jpg

Jeg ble også sånn... Magen så ikke ut til slutt. Ble blåmerker til meg :P Men ring sykehuset å hør om du er usikker likevel.

Jeg hatet de sprøytene! Mye verre enn andre pga at jeg hadde vondt lenge etterpå! Måtte bare legge meg nedpå.. Men det er bare å holde ut!
Lykke til videre!

Svie og kløe her og. Ikkje så mykje at eg måtte legge meg nedpå dog, men litt ubehag etterpå. Synest det vart mindre av det når eg hadde tatt dei nokre dagar.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg hadde akkurat det samme og det er vanlig.Prøv å massere etter at du har stukket,det pleide å hjelpe hos meg.

Det er sannsynligvis en liten allergisk reaksjon tenker jeg? Ikke farlig, helt sikkert vanlig, og garantert ubehagelig. Lykke til!!!

Så "bra" det har vært slik for flere:p så vet jeg hvertfall at det ikke er noe galt:) hevelsen er borte nå og ikke noe blåmerke:) så da er det bare noen timer igjen før neste skal settes:p men men.. Tar det dag for dag så går det fint:)

I morgen kl 11:30 skal vi på UL! Er så spent på å se om det blir noe av all denne stikkingen:D

Hadde det helt likt, ble sånn gru/gled greie med de sprøytene der, gru før og glede etterpå for at det var et døgn til neste! :)

Ja, jeg husker de var litt vonde... Men er bare noen få dager ;)

Back
Topp