Vondt:(

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Har så vondt ved halebein område, litt mot venstre .. Kommer å går, men noen ganger blir det som knivstikk å jeg klarer ikke å gå uten krykker:p er helt forferdelig! Hehe hva er dette?? Er 9+6

<3 venter en vinterbebi <3

Hmm kan jo være begynnelsen på bekkeløsningsplager.. eg har de stikka/ knivstikka hele dagen.. er der når eg går, bøyer og tøyer.. på venstre side.. rett over rompeball..ved siden av halebeinet...og eg har bekkeløsningsplager... blir i dag 100% sykemeldt pga hard fysisk jobb og det ikke fungerer sammen..
Blir det veldig ille ville eg tatt en tur til lege. Få deg en henvisning til fysioterapi f.eks.
Legen kan sikkert gi deg svar på hva som plager deg ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hmm kan jo være begynnelsen på bekkeløsningsplager.. eg har de stikka/ knivstikka hele dagen.. er der når eg går, bøyer og tøyer.. på venstre side.. rett over rompeball..ved siden av halebeinet...og eg har bekkeløsningsplager... blir i dag 100% sykemeldt pga hard fysisk jobb og det ikke fungerer sammen..
Blir det veldig ille ville eg tatt en tur til lege. Få deg en henvisning til fysioterapi f.eks.
Legen kan sikkert gi deg svar på hva som plager deg ;-)

!!!!!!!er akkurat sånn det er!! Det er akkurat der plagene sitter! Jeg er frisør så står hele dagen (sykemeldt nå da) så kroppen er vant med å stå hele dagen .. Kjenner de smertene er der mer og mer som dagene går ..

Ikke sant :-/ da ville eg reist til legen, bedt om henvisning til fysioterapi. Den får du dekt av helfo.. for for meg er det gangvansker og da er den dekt. Den hjelper litt og du får øvelser o.l. bedre å forbygge tidlig. Eg fikk det og rundt uke 9 denne gangen :-/ er 13 nå og det blir vare værre..

Ja skal til legen om en uke så tror jeg skal høre med ho da .. Er forferdelig plagsomt!!

Ja skal til legen om en uke så tror jeg skal høre med ho da .. Er forferdelig plagsomt!!

Ja det er det :-/

Huff av meg, stakkars deg! Er det skikkelig vondt får du prøve å få en time til legen før om du kan :) En uke kan jo være lenge å vente..

Trodde ikke sånt kom før man var en hval :p hehe

Leser dere andre's tråder her inne eller? :p

Vi har sikkert 15 tråder med folk som spør om akkurat det samme og konklusjonen er stort sett alltid samme svar.
Bekkenløsning eller bekkenlåsning.

Det er en vanlig bivirkning av en graviditet. Den er hormonell og kan komme allerede fra fra starten, eller den trenger ikke merkes i stor grad i det hele tatt. :p

Det er kjedelig å bli plaget med det så tidlig og jeg tror at jo raskere man ber om hjelp jo lettere er det å takle det. :)
God bedring! :)

Hadde sånn i begynnelsen av forrige svangerskap. Gikk over av seg selv etter noen uker, så er du heldig fordufter det=)

Bekkenløsning er vell ved skambeinet? Isjiasnerven derimot ligger ved halebeinet og gir strålende smerte. Dra til lege og få henvisning til behandling :)

Det er nok bekkenløsning... Har det helt likens som deg, bare kronisk. Nå er det litt værre, men trener meg halvt i hjel for at det ikke skal bli værre. Og det funker:)

Bekkenløsning er vell ved skambeinet? Isjiasnerven derimot ligger ved halebeinet og gir strålende smerte. Dra til lege og få henvisning til behandling :)
Jeg har ikke noe isjias. Har fått bekreftet at det er bekkenløsning og har aldri hatt vondt i skambenet.

Jeg har ikke noe isjias. Har fått bekreftet at det er bekkenløsning og har aldri hatt vondt i skambenet.
Aah, har fått beskjed om at bekkenløsning er smerter ved skambeinet siden det er der fokuset sitter. Selv har jeg antageligvis isjiasnerven i klem i ny og ne, er ikke noe særlig å ha vondt. Håper dere alle blir bedre :)

Back
Topp