Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
!!!!!!!er akkurat sånn det er!! Det er akkurat der plagene sitter! Jeg er frisør så står hele dagen (sykemeldt nå da) så kroppen er vant med å stå hele dagen .. Kjenner de smertene er der mer og mer som dagene går ..Hmm kan jo være begynnelsen på bekkeløsningsplager.. eg har de stikka/ knivstikka hele dagen.. er der når eg går, bøyer og tøyer.. på venstre side.. rett over rompeball..ved siden av halebeinet...og eg har bekkeløsningsplager... blir i dag 100% sykemeldt pga hard fysisk jobb og det ikke fungerer sammen..
Blir det veldig ille ville eg tatt en tur til lege. Få deg en henvisning til fysioterapi f.eks.
Legen kan sikkert gi deg svar på hva som plager deg ;-)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg har ikke noe isjias. Har fått bekreftet at det er bekkenløsning og har aldri hatt vondt i skambenet.Bekkenløsning er vell ved skambeinet? Isjiasnerven derimot ligger ved halebeinet og gir strålende smerte. Dra til lege og få henvisning til behandling
Aah, har fått beskjed om at bekkenløsning er smerter ved skambeinet siden det er der fokuset sitter. Selv har jeg antageligvis isjiasnerven i klem i ny og ne, er ikke noe særlig å ha vondt. Håper dere alle blir bedreJeg har ikke noe isjias. Har fått bekreftet at det er bekkenløsning og har aldri hatt vondt i skambenet.