Vondt...

HeleneAldriAlene

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Har vondt i magen, vet ikke helt hvor det er vondt. Men føler det er overalt! Fra helt nederst i magen, til rundt hele magen og ryggen, og øverst i magen. Veksler litt på.. Blæ!
Har også en del kynnere innimellom. Hvor lenge hadde dere gått sånn før dere tok kontakt med legevakt? Har jo født 2 ganger før, så er ikke sånn vondt. Tror heller ikke det er UVI, men vet jo aldri når man er gravid da..

Ville kanskje ringt å hørt om de vil teste for uvi! Hadde sånne smerter jeg og, å er nå på min andre kur for uvi på 2 uker!

<3 lille spire <3

Hadde veldig magevondt for en mnd siden, trodde fødsel var igang.... Men heldigvis BARE farrang.... Er du ikke litt forstoppet da?
Hvis ikke er det ingen skam å ringe en gang for mye! Lykke til og god bedring:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde akkurat samme her om dagen. Helt sinnsyke smerter :-/ Da var det først vondt øverst også på venstre side også nederst også på høyre side. Ble bedre når jeg lå på ryggen eller på høyre side. Prøvde å gå på do, men det hjalp ikke.
Var på nippet til å ringe til legen, men det ble bedre utover kvelden når jeg fikk slappa av og tatt det med ro. Så prøv å slappe av mye du, men ring legen uansett om du er bekymra. Man må ha en lav terskel på det når man er gravid vettu :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for svar :)
Etter en kveld på sofaen, og ei natt med god søvn er det en god del bedre i dag! Lurer litt på om det er mye kynnere som gjør at det blir så vondt :/
Kommer nok til å ta kontakt med føden om det blir slik igjen!
Går vel av å kjøpe hjemmetest for UVI på apoteket også? Går liksom LITT fortere enn å sitte på legevakta til i kveld når det sikkert ikke er det jeg har ;)

Takk for svar :)
Etter en kveld på sofaen, og ei natt med god søvn er det en god del bedre i dag! Lurer litt på om det er mye kynnere som gjør at det blir så vondt :/
Kommer nok til å ta kontakt med føden om det blir slik igjen!
Går vel av å kjøpe hjemmetest for UVI på apoteket også? Går liksom LITT fortere enn å sitte på legevakta til i kveld når det sikkert ikke er det jeg har ;)
Bra å høre :) jo, du får kjøpt sånne tester :) veldig greie å ha liggende uansett egentlig :)

<3 lille spire <3

Æsj.. Det er tilbake. Magen en steinhard og vond! Må jeg på legevakta eller er det føden man kontakter nå?
Var innom apoteket men de fikk ikke inn hjemmetester før i mai! Hjelper lite nå..

Ringte føden på St.Olav nå. Fordi det blir verre og ikke bedre. Og kynnerne er også verre. Fikk rier i uke 32 med nr.2 og forklarte dette.
Nei, hun svenske damen i telefonen mente det ikke var svangerskapsrelatert så måtte ta kontakt med fastlegen.
Hatt en jævlig fødsel der før, og fikk ikke akkurat lyst til å føde der igjen når man aldri blir tatt på alvor!!
Så om dette ender i sen abort eller hva får vi vel vente til i morgen å se. Overreagerer ikke :P

Huff... dette høres ikke bra ut.. tar du kontakt med lege da eller? Tragisk at de ikke har hører på 3. Gangs gravide..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Huff... dette høres ikke bra ut.. tar du kontakt med lege da eller? Tragisk at de ikke har hører på 3. Gangs gravide..

Tar kontakt med lege i morgen ja. Må jo det, klare ikke å gå oppreist til tider :(
Jobber jo hele uken her + påskehelgen så kan jo ikke bli sykemeldt heller!

Jeg ville dukket opp på føden jeg. De kan jo ikke sende deg hjem uten å sjekke deg når du først er der med smerter.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg ville dukket opp på føden jeg. De kan jo ikke sende deg hjem uten å sjekke deg når du først er der med smerter.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Jeg ringte ned.. Hadde jeg dratt dit ville jeg ikke gått derifra før de hadde sjekket meg! Nå venter jeg bare til i morgen...

Hvordan går det med deg?

Vært inn til legen en gang. Tatt urinprøve og crp. Og lever og galleprøver. Nevnte noe med gallestein..
Utslag på leukocytter og hvite blodlegemer. Likevel mente legen vi skulle se det an siden crp var fin :)
Så da får jeg bare vente :)
Lillemor ligger veeeldig langt ned i bekkenet fortsatt. Så er derfor det kjenner ut som hun "piller oppi der" når hun rører på seg ;)

Last edited:
Back
Topp