Vondt...

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Jeg har hatt vondt nederst i magen siden i går kveld. Det kjennes ut som om livmora og magemusklene er forstrukket. Men har jo ikke hatt sånne smerter siden helt i begynnelsen av svangerskapet. Og så er det ikke helt likt da det er liksom hele nederste magen. Konstant vondt noen ganger når jeg er stille, ikke vondt (men kjennes varmt og stramt) andre ganger jeg er stille. Jeg klarer nesten ikke å gå - kjempevondt å løfte bena. Værst med en gang jeg reiser meg og strekker ut hofteleddet fra sittestilling til å stå.

Hva kan dette være for noe?

Kan det være KS arret?

Sånn har jeg også, ikke så ille som deg, for jeg kan fint gå, bare litt ubehagelig med engang. Kjennes nesten ut som jeg er støl nederst i magen, noe det helt klart ikke er noen fare for at jeg er :p Husker ikke om jeg har hatt det sånn før, men tenker at det sikkert ikke er noe farlig, baby beveger seg jo masse hver dag :-)

Jeg har også vondt nederst i magan. Kjennes støl ut, eller som om det gnager fra innsida, eller som om det er forstrekt... Har av og til vært vondt å gå i dag. Veit ikke om det kan ha noe med hvordan han ligger inni der?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp