VONDT !

Sulemu

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Hele dagen i går hadde jeg kynnere stort sett kontinuerlig. Måtte ligge og sitte helt i ro hele dagen. Hadde menslignende smerter også. I natt har de smertene tatt seg opp og jeg har nesten ikke sovet i det hele tatt. Er så uendelig trøtt, og jeg har så vondt!!!!
Spent på om dette kommer til å vare lenge... har lagt i sofaen med varmeomslag rundt magen i en times tid nå, og tenkte å prøve å dusje snart, og spise frokost før jeg vekker sambo.

Veldig vanskelig å sette ord på smertene syns jeg, men sterke menssmerter som river og tar inni mellom. Har gitt opp å prøve å telle minutter. Klarer ikke fokusere...

Høres ut som at noe kanskje er på gang. Prøv å hvile litt om mulig,for du blir sliten av fødsel..føler at smertene noen ganger kan dabbe av litt på dagtid for noen. Håper det gjelder deg slik at du får sove litt før det virkelig setter i gang. Lykke til :-)

Ja jeg tror nok det er i ferd å skje noe. Koker havregrøt nå som beg skal spise, også skal jeg prøve å hvile litt. :)

Så spennende :) Høres ut så du er i gang ja :)

Lykke til :) kjenner igjen det med at det ikke er mulig å beskrive hvordan det føles eller telle tid mellom :/

Lykke til :) Når det tar seg opp skikkelig så har du nok altfor vondt til å oppdatere oss. Da vet du at det er rier på gang.

Nå har jeg vært på sykehuset og blitt undersøkt + tatt CTG.

Hadde overaskende nok 3 cm åpning og mormunnen er helt utflatet. Har fått en smertestillende og er hjemme igjen nå. Har kort vei til sykehuset så. :)
Spennende!

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Hadde overaskende nok 3 cm åpning og mormunnen er helt utflatet. Har fått en smertestillende og er hjemme igjen nå. Har kort vei til sykehuset så. :)
Spennende!

Masser av lykke til,snart har du baby på brystet:-)

Spennende!

Spennende! :) lykke til videre :)

Lykke til! Da håper vi på baby i kveld :D

Lykke til:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lykke til!!! Snart er babyen ute :D

ååh!Så spennende :) Håper det har skjedd noe nå :)

Beklager sen oppdatering!

Lillegutt kom til verden lørdag 4.Januar kl 20.27 :D Én dag før termin! En helt nydelig og perfekt skapning på 3320 gr og 48 cm lang. Han er bare helt nydelig og vi er fullstendig forelsket i han <3

Gratulerer so mykje :)

Beklager sen oppdatering!

Lillegutt kom til verden lørdag 4.Januar kl 20.27 :D Én dag før termin! En helt nydelig og perfekt skapning på 3320 gr og 48 cm lang. Han er bare helt nydelig og vi er fullstendig forelsket i han <3

Gratulerer!!!!! :D nå vrimler det av babyer her!!!! Så koselig!!!

Back
Topp