vondt ;/

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
uff,har såååå vondt i bekkenet og vondt når nurket sparker her å der :(
lille huleboer i magen kjennes så utrolig stor ut nå, kjenner forskjellige kroppsdeler jo, magen er steinhard hele tiden.
å jeg sover forferdelig dårlig om natta,hadde kjempevondt i magen i natt .

er så redd de har tatt feil av termin jeg å at jeg liksom går godt over tida :( vil ikke det.
de har jo målt nurket da,skal vel mye til for at det er feil da håper jeg.

er 37+2 i dag;)

Isj, ikke noe godt å ha det slikt. Håper mageboeren vil ut snart!

Off, bekkenplager høres ikke noe godt ut! Jeg er en av de (få?) heldige som ikke har merket noe til det noen av svskapene.. Jeg er 37+3 og kjennes også ut som babyen er stor og har mye kynnere. Men de ligger vel rundt 3 kg nå, så er jo ikke så rart de tar litt plass ;)

Isj, ja det er ikke noe særlig. Vesla her strakk seg vinkelrett ut i dag, så jeg fikk så vondt at jeg knapt klarte å kjøre bilen videre. Måtte nesten stoppe til siden. Det var virkelig vondt.... føler også hun er ENORM! Så jeg må ta en prat med jordmor i morgen og høre om hun kan sende meg på vekstkontroll! :)

Det er absolutt mye baby i magen nå for tiden :) Håper de kjenner på det selv også og får lyst til å komme ut :P
Har enkelte episoder gjennom dagen hvor det rett og slett ikke er mulig å finne en god sittestilling, for det kommer baby i press uansett hva jeg gjør, ubehagelig og tungt å puste da ;)
Smerter i bekkenet er også kjent, skal ikke klage så mye for jeg er ikke så plaget at jeg er bevegelseshemmet.
Men det er ikke noe godt å snu seg i senga, eller å komme igang etter å ha sittet/ligget rolig ei stund. Sitter i symfysen for det meste her..

Back
Topp