Vondt!

ArendalsPia

Forelsket i forumet
I går og i dag- spesielt i dag har jeg hatt veldig vondt i underlivet, noe jeg ikke har hatt på denne måten. Det brenner å stikker på en måte, litt vanskelig å beskrive, men det er slik det føles. Kjenner også hode til vesla veldig godt der nede, kjennes ut som om hun prøver å lirke seg nedover med å bevege på hode eller noe... Kjenner det spesielt når jeg går- da er det fryktelig ubehagelig, samtidig som om jeg har typiske mensensmerter, også nederst i ryggen kjennes. å magen er hard, ikke sånn ekstremt, men noe.... Hva kan dette være? Er førstegangsgravid- Så alt er uvant :p
Er i uke 34+2 i dag

Det høres ut som modningstegn for meg ;)
Kjenner selv mye stikking for tiden, det blir verre og verre dag for dag. Kjenner det igjen fra sist svangerskap, så vet at det er normalt ;) Kjenner og at lillemann synker lenger ned i bekkenet. Når han strekker seg ut og trykker hodet nedover gjør det spesielt vondt. Har også blitt ganske hoven og øm der nede, så det å sitte på huk, tørke seg etter toalettbesøk osv. er ikke spesielt behagelig :P

Det høres ut som modningstegn for meg ;)
Kjenner selv mye stikking for tiden, det blir verre og verre dag for dag. Kjenner det igjen fra sist svangerskap, så vet at det er normalt ;) Kjenner og at lillemann synker lenger ned i bekkenet. Når han strekker seg ut og trykker hodet nedover gjør det spesielt vondt. Har også blitt ganske hoven og øm der nede, så det å sitte på huk, tørke seg etter toalettbesøk osv. er ikke spesielt behagelig :p

Åja, var egentlig det som var litt i tankene, men det trenger vel ikke bety at fødselen starter om ikke lenge gjør det vel? Huff, teite spørsmål fra meg gitt :P

Åja, var egentlig det som var litt i tankene, men det trenger vel ikke bety at fødselen starter om ikke lenge gjør det vel? Huff, teite spørsmål fra meg gitt :p
Neida, på ingen måte. Gikk med disse stikningene i sikkert åtte uker før jeg fødte sist svangerskap, så du skal nok få kjenne dem i noen uker til fremover :P

Og ingen spørsmål er teite ;)

Back
Topp