Vondt

Monica

Flørter med forumet
Det er vondt å puste. Flere som hsr hatt ell har vansker med pusting? Hvorfor er det slik ?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg har det og det kommer av lavt blodtrykk. Blodet pumper ikke fort nok rundt i kroppen.

Jeg sliter med pusten rett og slett fordi jeg bærer så høyt tror jeg. Alt blir så presset oppover...

Jeg sliter med pusten rett og slett fordi jeg bærer så høyt tror jeg. Alt blir så presset oppover...

Har mere tro på at det er derfor. Jeg har normalt blodtrykk... meb er veldig stor på overmagen så tror det er derfor :)

Jeg leste om det fordi jeg sliter med dette selv, føler ikke jeg får trukket pusten skikkelig til tider. Det sto at det et baby som presser på indre organer som f.eks lunger og at dermed blir det vanskeligere å puste.

Får ikke vondt, men heller følelsen av å ikke få tilstrekkelig luft innimellom.. Er nok bare lille som presser på lungene så det blir dårligere plass til luft, i tillegg til at det er veldig mye blod som skal fraktes rundt i systemet for å transportere oksygenet..

Blir tyngre å puste nå som livmoren er på sitt høyeste å babyen presser på organer. Man kjenner stor forskjell når magen detter ned igjen:)

Ja! Ser frem i mot at magen synker...

Når skjer dette da tru?
Jeg føler allerede at magen er lav, men gubben sier at den er normal ut ifra hva han tror er normalt da :p

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Skjer ikke det noen dager/uker før fødsel da? Husker de kommenterte det til meg sist men jeg ble satt igang .

Back
Topp