Vondt :(

• Trådstarter Trådstarter SmulteTrulte
  • Opprettet Opprettet
S

SmulteTrulte

Guest
Har i dag hatt ekstremt vondt i skambenet(bekkenløsninga), skikkelig bevegelseshemma :( men jeg har også en del smerter nederst i magen, ilende, stikkende smerter. Og oppe i kjeden er det dunkende/værkende smerter, og veldig nedpress, spesielt når jeg går :/ når jeg kniper så blir det mere vondt, og føles nesten som jeg kniper rundt noe... andre som opplever dette?? En smule bekymret her nå :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dette hørtes ikke bra ut. Jeg har ikke vært borti det. Er det noe som gjør deg bekymra, så ville jeg tatt en telefon til JM. Kan jo hende det er helt vanlig, men du skal ikke gå rundt å føle deg usikker på om noe er galt.. Tenker jeg. Håper det får over snart uansett!

Har i dag hatt ekstremt vondt i skambenet(bekkenløsninga), skikkelig bevegelseshemma :( men jeg har også en del smerter nederst i magen, ilende, stikkende smerter. Og oppe i kjeden er det dunkende/værkende smerter, og veldig nedpress, spesielt når jeg går :/ når jeg kniper så blir det mere vondt, og føles nesten som jeg kniper rundt noe... andre som opplever dette?? En smule bekymret her nå :(

Akkurat slik du beskriver her kjentes det ut når jeg hadde UVI...

Sitter på føden nå. Skal få en sjekk nedentil for å se at alt er som det skal. Lillemann er jo i full fart så han har det jo bare fint heldigvis ;)

Sitter på føden nå. Skal få en sjekk nedentil for å se at alt er som det skal. Lillemann er jo i full fart så han har det jo bare fint heldigvis ;)

Håper alt er bra med deg og baby :-)

Hold oss oppdatert på hvordan det går. Lykke til! :)

Lykke til :) om det hjelper, så har jeg også grøsselig vondt i skambenet noen dager verre enn andre.. Mn ikke de andre vondtene du beskriver..

Lykke til! Håper det går bra :)

Sent from my LT22i using BV Forum mobile app

Da er jeg endelig på veg hjem. Hadde litt blod i urinen, så den er sendt til dyrkning. Men ellers så så alt bra ut med lillemann og systemet der nede. Letta nå ja :)

Da var det veldig bra at du tok turen. Håper at du får raskt svar på prøver, og at vondtene går over snart!

Back
Topp