Vondt!

*IdaMor*

Elsker forumet
Kynnere, nedpress, stikkninger og menslignene smærter! Flere enn meg som plages med dette?
Føles noen ganger som om hode til lillegutt er på tur ut! Kjempe ekkel følelse.

Samme her... Jeg syns nesten nedpresset er det ekleste. Føles virkelig som om underlivet mitt ikke "klarer" å holde jentene inne lenger, og at det snart kommer ut noe :confused: Kynnere og menslignende smerter er også noe drit, men føles i alle fall ikke ut som om babyene er på vei ut av meg.

Ja det nedpresset er ikke godt! hadde det samme med førstemann, men da startet det i uke 37.. er jo bare 31 uker nå, litt tidlig? Nei her kjennes det virkelig ut, som at han har funnet utgangen noen ganger :P

Sjønner godt at det presser mer til deg som har to inne i magen :P

Her ligger snuppa så høyt oppe enda at jeg ikke kjenner noe særlig nedpress enda. Har masse kynnere da.

Ja, ikke noe behagelig! Gleder meg stort til januar, vil ha kroppen min for meg selv igjen, eller mesteparten av kroppen i hvertfall, må jo dele to enorme fordeler med henne, men det er jo koselig;)

Ja, ikke noe behagelig! Gleder meg stort til januar, vil ha kroppen min for meg selv igjen, eller mesteparten av kroppen i hvertfall, må jo dele to enorme fordeler med henne, men det er jo koselig;)

Hahah ja, de får vi vel ikke ha for oss selv med det første :P

Ja flere som gleder seg til å få "tilbake" kroppen sin :) Liker å gå gravid, men disse smertene kunne jeg klart meg uten.

Sender deg ein stor klem!! Her er det også mykje mensvondt, og vondt i magen etter kvart måltid, men ikkje så mykje nedpress enda. Kvir meg til det begynnar, det er ekkelt!!

Tusen takk! Ja det er ikke noe serlig :/ Men det skal vel bli værre ;) Trudde ei stund her nå at det var modnings rier. men det er vel litt tidlig kansje? :P

Nedpress er så utrolig ekkelt, nesten så jeg føler at jeg må holde igjen med hånda til tider. Det kjennes ut som han prøver å borre seg ut. Jeg har en del kynnere og stikkinger også, så jeg håper det ikke har noen betydning i forhold til når fødselen skjer..

Nedpress er så utrolig ekkelt, nesten så jeg føler at jeg må holde igjen med hånda til tider. Det kjennes ut som han prøver å borre seg ut. Jeg har en del kynnere og stikkinger også, så jeg håper det ikke har noen betydning i forhold til når fødselen skjer..

Ja det er slik det er her også :P Trodde virkelig at han tenkte seg ut, når vi var på butrikken idag :/ Skyde meg ut i bilen får og si det sån :P Nei jeg håper da virkelig ikke at det har noen innvirking der nede enda disse smertene, litt tidlig å komme nå!
Må vente til nyåret ja :)

Litjfrøkna mi ligg fortsatt høyt opp å på tvers, så har itj merka nå nedpress å vondt enda....kainn kjenn litt kynnera når æ har ansvarsvakt på jobb å d e my som skjer :)

Ja det nedpresset er ikke godt! hadde det samme med førstemann, men da startet det i uke 37.. er jo bare 31 uker nå, litt tidlig? Nei her kjennes det virkelig ut, som at han har funnet utgangen noen ganger :p

Sjønner godt at det presser mer til deg som har to inne i magen :p
Her har også nedpresset begynt mye tidligere enn sist.. Fikk vel ikke før uke 38/39 eller noe sist, nå har jeg hatt det sporadisk siden uke 29:P

Her har også nedpresset begynt mye tidligere enn sist.. Fikk vel ikke før uke 38/39 eller noe sist, nå har jeg hatt det sporadisk siden uke 29:p

Stygt å si "bra det ikke er bare meg"? :P Er litt betryggende å høre at fler har det slik. Blir jo redd når det kjennes ut som han er på tur ut :/ Men min jordmor mente at det var liten til ingen sjanse for at denne gutten bare ploppet ut :P siden strorebror brukte 37 timer på å komme seg ut :P

Stygt å si "bra det ikke er bare meg"? :p Er litt betryggende å høre at fler har det slik. Blir jo redd når det kjennes ut som han er på tur ut :/ Men min jordmor mente at det var liten til ingen sjanse for at denne gutten bare ploppet ut :p siden strorebror brukte 37 timer på å komme seg ut :p
Hihi:) Det er fullt lovlig å si:) Føler det mye sånn når jeg er inne her og leser, at det er deilig at det ikke bare er meg som har det litt fælt til tider.. Ei på jobb fødte for 1 mnd siden, og hun var veldig flink til å fortelle at hun ikke hadde noen plager, og jobbet fullt helt til permisjonen.. Følte meg som den "svikeren" på jobb ettersom jeg som nettopp hadde begynt var så mye sykemeldt i tillegg til å få baby så tidlig etter jeg fikk jobben.. Men vi kan jo ikke noe for det.. Man reagerer så ulikt på graviditeten...

Nedpress er vel bare forordet. Hu ligger langt nede. Alle sier at magen at sunket allerede. Det gjorde den med storebror også...så tror ikke det resulterer i en tidlig fødsel, selv om jeg forrige gang ikke hadde nedpress så tidlig.

jeg har hatt det i uke 5 og 9 kjempetidlig, trodde jeg mistet, hatt kynner.rier lignende etter og ved samleie, var sikkert på jeg fikk SA men ingenting, legen sa så lenge jeg ikke blødde var det ok,men utrolig rart å ha slike smerter så tidlig, noen fler som har opplevd dette? forresten er ny her, hvordan legger man ut innlegg i forum? skjønner ikke hvor jeg skal legge det ut;) hehe finner det ikke

jeg har hatt det i uke 5 og 9 kjempetidlig, trodde jeg mistet, hatt kynner.rier lignende etter og ved samleie, var sikkert på jeg fikk SA men ingenting, legen sa så lenge jeg ikke blødde var det ok,men utrolig rart å ha slike smerter så tidlig, noen fler som har opplevd dette? forresten er ny her, hvordan legger man ut innlegg i forum? skjønner ikke hvor jeg skal legge det ut;) hehe finner det ikke

Nå skal ikke jeg si noe om at det er vanlig eller ikke. Er ikke helseprsonell :P Men jeg hadde det slik, + at jeg blødde helt frem til uke 10. Var helt sikker på at det ikke gikk vår vei denne gangen. MEn kroppen er en snodig ting :P Så her sitter jeg med den kulen på magen å en sprellenede baby inni :)

Nedpress er vel bare forordet. Hu ligger langt nede. Alle sier at magen at sunket allerede. Det gjorde den med storebror også...så tror ikke det resulterer i en tidlig fødsel, selv om jeg forrige gang ikke hadde nedpress så tidlig.

JA nedpresset er ubehagelig, vist man kan kalle det, det? Nei det er vondt! Føles jo som man sitter på hode dems noen ganger :/ Ja magen min også er langt nede, men det har den vært nesten hele veien :P Håper virkelig ikke at dette er teng på at ting skjer før tiden!

JA nedpresset er ubehagelig, vist man kan kalle det, det? Nei det er vondt! Føles jo som man sitter på hode dems noen ganger :/ Ja magen min også er langt nede, men det har den vært nesten hele veien :p Håper virkelig ikke at dette er teng på at ting skjer før tiden!

Vi satser vel alle på at de holder seg inne til nyåret:)

Back
Topp