vondt..

smama

Glad i forumet
Har vonde smerter i magen når jeg går, strekker meg..
Disse sitter på høyre side, og er så vonde at jeg må gå rolig/stoppe helt opp. det er ikke kynnere, men smerter som er der hele tiden og går opp langs hele høyre side..

Haddet en vanskelig fødsel sist som endte med hastesnitt og de fant ut at livmoren revnet grunnet riene. Derfor får jeg ikke føde denne gangen heller... noen som har erfaringer med dette???

Er jo fullt sm og skal tilbake på ny ul den 16.feb, men er lenge å gå slik... lurer på å ringe de i morgen hvis det ikke blir bedre...

Sorry ble langt dette...

Er du usikker, så ring  Mye bedre å ringe en gang for mye! Dessuten, det er jo derfor vi har legene og jordmødrene også

Ja, du må ringe å høre med de..Håper det ikke er noe galt!

Jeg sliter med det samme som deg når jeg går... Trenger ikke å gå så langt heller, 100 m. er nok av og til :-/ Men det virker som at det går bedre nå når jeg jobber bare 40% og sykemeldt resterende 60... Slapper mere av på ettermiddagen, og unngår å gå til butikk og gå til bhg. for å hente minister'n (så klart henter jeg når sambo er på jobb;-) 
Men jeg vurderer også ringe jordmor i morgen for å få komme inn litt tidligere. Har også hatt en del kynnere når jeg er i mye aktivitet. (Sendte inn spørsmål til "Jordmor Siri" på nett her ang. dette, og hun anbefalte meg og ringe jordmor nå i uka som kommer. Hun skreiv at det kunne være "stressa livmor") 
Har gått greit nå denne helga, men skal se hvordan det går på jobb i morgen :-) 

2 Stjerner skrev:
Jeg sliter med det samme som deg når jeg går... Trenger ikke å gå så langt heller, 100 m. er nok av og til :-/ Men det virker som at det går bedre nå når jeg jobber bare 40% og sykemeldt resterende 60... Slapper mere av på ettermiddagen, og unngår å gå til butikk og gå til bhg. for å hente minister'n (så klart henter jeg når sambo er på jobb;-) 
Men jeg vurderer også ringe jordmor i morgen for å få komme inn litt tidligere. Har også hatt en del kynnere når jeg er i mye aktivitet. (Sendte inn spørsmål til "Jordmor Siri" på nett her ang. dette, og hun anbefalte meg og ringe jordmor nå i uka som kommer. Hun skreiv at det kunne være "stressa livmor") 
Har gått greit nå denne helga, men skal se hvordan det går på jobb i morgen :-) 

Jeg er jo ikke i jobb engang, får ringe de å høre i morgen, for det er skikkleig vondt, og kan jo ikke sitte sånn de neste mnd... Eller jo, gjør faktisk alt for lille baby <3

Jeg har ikke erfaring med ks og sånn, men har det på samme måte om jeg reiser meg litt for brått, strekker meg, vrir meg osv. Noen dager føler jeg meg som en gammel dame når jeg går fordi jeg ofte må gå litt "krokete", mens andre dager går det helt fint. Så det er veldig opp og ned, men jeg føler jeg kan påstå at jeg er mye plaget av det.. Irriterende og vondt.

Jeg har regnet med at det er normalt jeg.

Edit: Av og til føles det også som om babyen synker ned i bekkenet, for plutselig kommer den så langt ned at jeg nesten føler at den er på vei ut.. Fryktelig ekkelt :p

Jah, nei... Det er ikke lett. 25 år og går som ei bestemor her også, skikkelig bra ;-D 
Jeg ringer jordmor nå rundt 13.00 tiden da de har telefontid igjen :-) Hadde skikkelig smerter på tur hjem fra jobb og måtte puste meg igjennom stegene :-/ Bra jeg gikk alene på veien sier jeg bare! Ehe...
Nå er det kaffe i koppen, kongen av queens på tv'n og sofaslit til 13.00 ;)

Jeg hadde mye slikt i forrige svangerskap, det kjennes ut som sting.
Fikk det bare når jeg gikk. Men forstod det da at det ikke er farlig, men det er et eller annet som strekker seg. Men det er ikke behagelig.

ikke bekkenløsning du har? du bør gå og få det sjekket heller..blir bare synsing...bedre å være på den sikre siden..

Back
Topp