vondt!

3smågull!

Forelsket i forumet
Noen som fortsatt har vondt etter å ha blitt sydd??Det er en uke siden jeg fikk gutten min men har utrolig vondt for å gå og sitte og det føles ut som om det "verker" der nede hele tiden!Hjelper ikke å sitte i grønnsåpevann heller...

jeg måtte oxo sy.. men jeg lover det blir bedre om du sitter i grønnsåpevann!!
jeg gjorde det og da kjente jeg etterhvert at det grodde.
du må bare være tålmodig, så plutselig en dag kjenner du at du er mye bedre. Lover[:)]

jeg fødte 1.februar å hadde jævlig vondt i 3 uker,men så ble det bedre...blør mindre nå også..jeg ble bare sydd litt utvendig

Det var j... vondt lenge ja, men nå er det bare litt ømt, også klør det noe vanvittig. [:-]
Skjønner ikke hvorfor disse ungene mine skal være så harde med meg når de skal ut. [8|]
[:D]

Bare sniker meg inn å svarer her jeg..hehe

Jeg sydde veldig mye og hadde vondt i 5 uker, fremdeles ikke bra men mye bedre..
Men du burde fortsette med grønnsåpen for den gjør underverker, jeg driver å vasker der jeg er sydd med den fremdeles jeg sånn at det skal bli fortere bra..

ORIGINAL: guttebaby86

jeg måtte oxo sy.. men jeg lover det blir bedre om du sitter i grønnsåpevann!!
jeg gjorde det og da kjente jeg etterhvert at det grodde.
du må bare være tålmodig, så plutselig en dag kjenner du at du er mye bedre. Lover[:)]

Har sydd 10 sting etter fødselen, så det gjør jævlig vondt. I dag er det 9 dager siden jeg fødte, og synes det har blitt litt bedre. Det er ingen på føden som har sagt noe om grønnsåpevann. Hva er det med det som er så bra. Har bare lyst til å gå på trilleturer, men føler meg så handikappet pga stingene.

Back
Topp