vondt

Bøllefrøimagen

Elsker forumet
❤️Mailykke 2022❤️
Idag har jeg så utrolig vondt på høyre side av magen.. Smertene er vanskelig å beskrive, men føles veldig ømt.. spesielt når jeg tar på.. Noen som har vært borti lignende?
Bah, blir bekymret for den minste ting[:-]

Jepp, tror det. Her synes jeg det er noe rart med magen hele tiden. Har mangen kynnere, men så har jeg noe vondt som kjennes helt annerledes igjen. Og så har jeg sånn vondt som det føles inimellom når livmoren strekker seg (eller de ligamentene, hvis det var det det het). Og så har jeg av og til sånn stikk eller rar følelse, som jeg lurer på om kan være spark. Vet jo ikke hvordan de kjennes enda, men har morkaken på framsiden, så jeg fikk beskjed om at jeg kommer til å merke spark mye senere og mindre enn folk flest.... [&:]

Ja samme her... Som avelilith... Men det er sikkert bare alt som vokser inni der[;)]

Har hatt det slik i mange år allerede[8D] men nå ser det ut som jeg mangler en eggstokk da...[8|] aner ikke hvorfor man får slike smerter, blir værre når jeg er gravid[:-]

Hmmm.. Jaja, skal slutte¨å bekymre meg da[:)] Skal til jm 8.april, så jeg får nok bekreftelse på ar alt er ok da..[:)]

Jeg har også hatt sånne smerter, men nederst på venstre side av magen.
Legen har sagt at det ikke er noe farlig, men at det mest sannsynlig er båndene som holder livmoren som strekker på seg, sånn at alt blir litt "stramt."
De fant heller ingenting på UL, så alt er i skjønneste orden :-)
Er mye som skjer inni kroppen vår nå, så det er nok helt normalt og ha vondt både her og der innimellom[:)]

Hadde mest vondt i begynnelsen, men nå merker jeg nesten ingenting! (er nå 20+6)[:D]

Back
Topp