vondt, vondt...

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
jeg er vikar for bhg i kommunen, i går var jeg på en uteavdeling og vi var på tur til en skikkelig fin akebakke. De vil jo gjerne ha med de voksne så jeg akte masse også synes de det er så morsomt og løpe om kapp opp bakken igjen etterpå.
jeg akte og jeg løp og kjære meg jeg har vondt i bekkenet i dag...

eneste positive med det så tidlig er jo at det er et ganske tydelig symptom da :)
 
Jeg også sliter litt med bekkenet tror jeg.. stråler opp smerter bak i hofta/rompa når jeg går på venstre siden da.. Tar med alle vondter jeg får bare det kommer en perfekt premie til slutt :love7
 
høres ut som bekkenplager ja...
i svangerskapet med gutten min hadde jeg det bare bak og hoftene, nå har jeg det både bak og forran (lysken og underlivet).
håper på og hvertfall holde 1 eller 2 mnd til i jobb da. litt vanskelig med tilrettelegging fr meg da jeg er tilkallingsvikar for bhg i kommunen, da blir det litt dumt og måtte ha tilrettelegging...
 
høres ut som bekkenplager ja...
i svangerskapet med gutten min hadde jeg det bare bak og hoftene, nå har jeg det både bak og forran (lysken og underlivet).
håper på og hvertfall holde 1 eller 2 mnd til i jobb da. litt vanskelig med tilrettelegging fr meg da jeg er tilkallingsvikar for bhg i kommunen, da blir det litt dumt og måtte ha tilrettelegging...

Huff.. ser den! Jeg jobber jo som resepsjonist så tilrettelegging er nok ikke noe problem for meg.. men hadde ikke tenkt å informere før jeg var 12 uker - så håper det går greit en stund til! :)
 
Jeg var i nordsjøen da jeg fant ut at jeg var gravid, jeg var også med på brannlaget å dagen etter testen min ble posetiv dukket det selvfølgelig opp en stor brannøvelse. jeg måtte gå opp 7 etasjer i fullt brannutstyr å drive søk å slukking. Dagen etterpå hadde jeg kjempevondt i ryggen. men etter en dag og to med avslapping ble det bra igjen. Tror nok bare kroppen sier i fra at en ikke må anstrenge seg for mye.
 
Jeg var i nordsjøen da jeg fant ut at jeg var gravid, jeg var også med på brannlaget å dagen etter testen min ble posetiv dukket det selvfølgelig opp en stor brannøvelse. jeg måtte gå opp 7 etasjer i fullt brannutstyr å drive søk å slukking. Dagen etterpå hadde jeg kjempevondt i ryggen. men etter en dag og to med avslapping ble det bra igjen. Tror nok bare kroppen sier i fra at en ikke må anstrenge seg for mye.
ja får satse på at det er det. men frykter at kroppen sier stopp tidlig siden jeg har såpass vondt nå og hadde alvorlig bekkenløsning i forrige svangerskap. gikk på krykker over halve svangerskapet sist og sykmeldt pga bekkenet fra ca uke 12.
 
ja får satse på at det er det. men frykter at kroppen sier stopp tidlig siden jeg har såpass vondt nå og hadde alvorlig bekkenløsning i forrige svangerskap. gikk på krykker over halve svangerskapet sist og sykmeldt pga bekkenet fra ca uke 12.

off, du får prøve å ta det rolig så sant det lar seg gjøre. Er du vikar i en fast barnehage eller er du i flere? Jeg tenker at vist du har en god kollega du er fortrolig med kan du kanskje si det til henne slik at hun kanskje kan gi deg litt avlastning Med de tyngste oppgavene?
 
jeg er stort sett i 2 bhg og begynner å kjenne de ganske godt så er nok et par stykker jeg kanskje kan alliere meg med etterhvert :)
 
Jeg sliter mest med veldig ømme pupper.. :-( det er vel det enste vondte jeg har enda, så lit mens murring i magen.
 
Back
Topp