Vondt vondt vondt

lille89

Betatt av forumet
Jeg har plutselig fått smerter innsiden av hoften ved siden av hønemor, og det gjør vanvittig vondt når jeg beveger meg.. Hva kan det være?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Har sånn iblant jeg også.
Hadde det tidlig sist og det viste seg at det utviklet seg til tidlig bekkenløsning..
Håper ikke det er slik i ditt tilfelle,ville bare dele med deg så du ikke tenker du er alene om det ;-)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg har plutselig fått smerter innsiden av hoften ved siden av hønemor, og det gjør vanvittig vondt når jeg beveger meg.. Hva kan det være?

Hmm.. Hele tiden? Vanskelig å si hva det er . Men er ikke du på sykehuset ennå? Du kan jo høre med en sykepleier?

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Kun når jeg går eller beveger meg! Men det er ganske heavy vondt ja. . Burde gjort det men liker ikke å være til bry! Får spørre gynekologen i morgen under visitten! :)

Høres ut som du får bekkenløsning.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kan fint få bekkenløsning allerede ja.. Mitt bekken er fremdeles CRAP snart 5år etter fødsel.. Men her er det leddene som er vrange

Sent from my iPhone using BV Forum

Her fikk jeg mistanke om graviditet pga BLsmerter på ikm. Så joda, fullt mulig. Men har slitt med det siden fødsel for 4 år siden. Får det vel tidligere da... Så her skal det trenes masse! :) Håper du slipper unna. Kan det være ligamentsmerter? Det var det første som slo meg iallefall...

Bekkenløsning? ? NÅ?? 5+3 idag! Skal jeg gå 9 mnd sånn her? Så tidlig?

Du får trøste deg med at det trenger ikke å bli verre :) Vi får krysse fingrene greie for det. Godt tips finn en god og tykk pute til å legge mellom knærne når du hviler eller sover. Det avlaster bekkenet. Og gå turer så lenge du klarer. Svømming kan og være et alternativ :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp