Vondt vondere vondest

Butterfly75

Glad i forumet
3. og siste uttak over og det var det verste av de alle :( drit vondt!
Veneflon og ekstra morfin og allikevel så innmari vondt :( tårene spruta etter første egg ble tatt.
Fikk ut 11 egg. Denne gangen skal det gå!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

au... men 11 egg... kjempe bra :) håper virkelig at spiren sitter... lykke til videre i prosessen, du får hvile og slappe litt av mens du venter på innsett,klem

Sånn har det vært hos meg også, vondere for hver gang! Men 11 egg er jo perfekt! Ikke for mange og ikke for få! Lykke til videre!

Uff,håper vondtene går over og at du kommer deg snart iform igjen. Flott resultat av uttaket, ønsker deg ALL verdens lykke til videre <3

Uff:( kjenner nå at jeg gruer meg hvis det blir uttak. Er det så vanvittig vondt?

Det er veeeldig individuelt.
Prøv å slapp av og tenk positivt ♡

Sånn har det vært hos meg også, vondere for hver gang! Men 11 egg er jo perfekt! Ikke for mange og ikke for få! Lykke til videre!

Det er pyton. Takk og lov at dette var siste gang med tanke på smerte.
Takk for lykkeønskninger og lykke til du også ♡

Uff,håper vondtene går over og at du kommer deg snart iform igjen. Flott resultat av uttaket, ønsker deg ALL verdens lykke til videre <3

Takk for det. Er ikke så ille når jeg sitter/ligger. Takk ♡

Så flott at resultatet ble bra, selv om du hadde det vondt! Klemmer i fleng ♡

Huff da, men et flott resultat! Det er bra. Ta vare på deg selv nå, og masse lykke til! Jeg krysser fingrene:-)

Huff da, men et flott resultat! Det er bra. Ta vare på deg selv nå, og masse lykke til! Jeg krysser fingrene:-)

Tusen takk for det. Skal slappe av og nyte tiden :)

Høyrest ikkje bra ut! Eg har aldri kjent noko særlig under uttakene mine og eg har hatt 7 stk!!! Heldig eg skjønner eg! Men bra resultat du fekk då! Får håpa du får både spire som klorar seg fast og søsken på frys utav dette! Kryssar fingrane for deg! :)

Huff, nå er det over :) og nå sitter jeg å venter på gode nyheter fra deg :) men må si jeg ikke ser frem til mitt uttak nå hehe... Takk gud for at jeg blir rusa!

Klokka 08 ringte de og fortalte at 6 egg ble befrukta :-) så er det å krysse fingrene for at de deler seg som de skal :D mye venting og kryssing av fingrer i denne perioden :confused:

Klem til dere alle ♥
Dere er best!

Yay!!!!!! Ingenting er bedre enn følelsen etter den telefonen!;)

Back
Topp