Vondt ved trusekant

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Vet ikke hva kynnere er men de sier at man blir har på magen når disse begynne?? Hvordsn vet jeg at denne vondten min som har holdt på i 1,5 time No er kynnere??

Sist jeg hadde sånn var pga min exu, og legen sa da at det kjennes ut som rier... Og dette er litt sånn samme følese..

Føler ikke jeg kan ringe føden heller om det bare er det liksom, og vet heller ikke hvor lenge man bør kjenne på dette før man hører med dem :wtf: ;)
Kommer som "knip" som kommer og går hele tiden, men man kjenner det ligger der og lurer alikevell..
Huff håper noen kjønte litt hva jeg mente her da:p
Ikke alltid så lett og forklare alt :hilarious:

Ingen spørsmål er for dumme til å ringe føden. :)
Kan være ligament smerter.
Kan være urinveisinfeksjon.

Og helt sikkert ufarlig.

Men vanskelig å si.
Ved kynnere blir magen helt hard, av og til hele magen av og til en del av magen.. Men min erfaring er at den slipper fort taket om man feks slapper av...

Er du usikker, slå en pling til føden. De lytter til deg på tlf:)

Hvis du er usikker så syns jag du ska ringa och höra med dem. Kynner så här pass tidigt skal ikke vara vonde, ikke regelmessige och skal slippe om man legger sig ned å hviler/slapper av.

Hvordan går det med deg nå? Har du ringt føden?
Har du ikke gjort det, og du fortsatt har vondt, så ønsker jeg at du tar deg en telefon, Det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.

Har sluppet taket heldigvis , tror det kan ha vært ligamentsmerter..
Men hadde det ikke gitt seg No så hadde jeg ringt, og kommer nok til og ringe om det skulle skje igjen..
Men vannskelig og vite og om det var ligamentsmerter når jeg aldri har kjent på de ;)

Men hadde det ikke gitt seg No så hadde jeg ringt, og kommer nok til og ringe om det skulle skje igjen..
Men vannskelig og vite og om det var ligamentsmerter når jeg aldri har kjent på de ;)

Är mycket nya ”vondter” och känslor
man skal igenom som gravid och i de allra flesta gånger så är ju ting helt normalt! Når jag var gravid första gången, så kändes det litt som en ”terskel” for å ringa. Jag var ikke bekymmret sån sett, men når jag skulle ringa föden när vattnet hade gått så blev jag lite nervös, och hvis man da har ringt en gång innan och fått höra en trygg och vänlig röst i andra änden så är det inte alls så skummelt sen. Med nr 2 var jag inne en gång i uke 27 för att jag inte kännt bevegelser en dag, men den extra telefonen där, är gull värt för ett lite nervöst mammahjerte!

Så var det på Ann igjen, kjennes gjerne og ut som kraftige mens smerter :(
Ikke godt værtfall ..

ligamentsmerter kommer för övrigt oftast som ”hugg” och går som regel väldig kjapt over.

Hur går det med dig? :Heartred
Går bedre :) skal innom legen min først og levere en prøve og utelukke uvi i første omgang ..
Selv om jeg sjekket det sist uke, og uken før der:p

Back
Topp