Vondt ved navlen..

Freyr

Forumet er livet
Julibarna2014
Jeg har i noen dager når har skikkelig vondt på  venstre siden av magen rett "utenfor" navlen og litt oppover.  Det går over når jeg setter meg og hviler, men kommer når jeg gjør ting (går, reiser meg og spesielt når jeg løfter på ting..) Kjennes ut som noen "vrir opp" venstre siden. (akkurat som en klut) Og det vondten er der som sagt helt til meg setter meg.. Er også litt øm når jeg klemmer der.. Kjenner ingen ting på høyresiden.

Er det noen her som vet hva dette kan være?

[:)]

Jeg hadde sånn bare litt til siden nedenfor navlen. Fikk beskjed om at det mest sannsynlig var lille babyen som lå å klemte på en nerve som gjorde det vondt. Til meg ble det også bedre om jeg fikk slappet av, men vet ikke om det der det samme da ;p

Det er nok en stor sannsynlighet det ja! ;) Sitter og søker på internett, men finner ingen ting. :)

Er ikke alltid like lett å finne svar på internett, beste er å høre med jordmor :p

Mulig det kan være et brokk? Søsteren min forklarte at når hun hadde det, så var det nesten som "potet-mel-lyd" når hun trykket på det...

Jeg har begynt å få vondt rundt navelen- men det er mest i huden det gjør sviende vondt[&:] lurer på om det er huden som strekker seg-
jeg gjennomgikk operasjon for snart 2,5-3 måneder siden og har en diger laaang operasjons arr midt på magen- lurer på om det er det som svir såånn fordi huden blir strukket[&:]

Kjenner at det er litt ømt rundt navlen nå. Er nok fordi huden strekker seg veldig og så er navlen min på tur til å poppe ut. Og da blir navlen litt sånn rar og øm. Det er i allfall sånn på meg, og det var sånn sist gang også.

Jeg har også hatt og har vondt ved navelen,fikk aldri svar på hva det var ,men kunne være alt fra kolikk smerter , til at babyen trykker på..og at navelen mulig popper ut :)og det kommer gjerne ved bealstning :)

Håper det ikke er noe skummelt iallefall. :) Skal til jordmor på torsdag, så skal spørre da.. :) Er også merkelig øm inne i navlen.. har til og med fått sår inni der.. :P

Jeg hadde også vondt litt til venstre for navlen for ca 14dager siden.. Smerten varte i kanskje 5-6dager også forsvant den helt av seg selv.. Har ikke kjent noe mer til den :)

Back
Topp