Vondt ved blæret

Gjest1234

Elsker forumet
Hei.
Siste dagen har jeg hatt det litt vondt ved blæret. Tok urinprøve 1 uke siden og alt var bra. Og alt er jo bra men jeg har hatt det bare litt vondt siste 24 timer. Litt som jeg har blitt slått i magen. Har prøvd å ringe helsestasjonen og sykehuset men får ikke tak i noen.
Opplever flere at det er litt vondt ved blæren? Føles ut som infeksjon men det er ikke vondt å tisse og jeg må ikke besøke toalettet veldig ofte.

Det kan også være smerter i symfysen eller ligamentbånd nederst ved blæra.
Tror faktisk apotek har urinstix du kan kjøpe selv for å teste for uvi hjemme. Men ellers burde det ikke være umulig å komme innom legekontoret eller helsestasjonen og levere en urinprøve :)
Uvi kommer akutt, så har ikke så mye å si at du ikke hadde uvi for en uke siden :)
Men sannsynligvis er det noe normalt og ikke farlig. Likevel greit å utelukke en uvi.

Det kan også være smerter i symfysen eller ligamentbånd nederst ved blæra.
Tror faktisk apotek har urinstix du kan kjøpe selv for å teste for uvi hjemme. Men ellers burde det ikke være umulig å komme innom legekontoret eller helsestasjonen og levere en urinprøve :)
Uvi kommer akutt, så har ikke så mye å si at du ikke hadde uvi for en uke siden :)
Men sannsynligvis er det noe normalt og ikke farlig. Likevel greit å utelukke en uvi.
Tuuusen takk! ❤️❤️❤️
Jeg er bare helt koko i uke.
Første gang jeg var gravid mistet jeg i uke 11+. Er 11+ nå og opplever samme type smerter som jeg gjorde sist.
Men kan jo godt være at jeg får første ligemtsmerter i uke 11+?

Da mistet jeg pga hematoma så mulig at jeg ikke hadde infeksjonen.
Har sendt også meldingen til lege og skal evt ta urinprøve i morgen. ❤️

Tuuusen takk! ❤️❤️❤️
Jeg er bare helt koko i uke.
Første gang jeg var gravid mistet jeg i uke 11+. Er 11+ nå og opplever samme type smerter som jeg gjorde sist.
Men kan jo godt være at jeg får første ligemtsmerter i uke 11+?

Da mistet jeg pga hematoma så mulig at jeg ikke hadde infeksjonen.
Har sendt også meldingen til lege og skal evt ta urinprøve i morgen. ❤️
Hvordan går det med deg?

Hei.
Siste dagen har jeg hatt det litt vondt ved blæret. Tok urinprøve 1 uke siden og alt var bra. Og alt er jo bra men jeg har hatt det bare litt vondt siste 24 timer. Litt som jeg har blitt slått i magen. Har prøvd å ringe helsestasjonen og sykehuset men får ikke tak i noen.
Opplever flere at det er litt vondt ved blæren? Føles ut som infeksjon men det er ikke vondt å tisse og jeg må ikke besøke toalettet veldig ofte.
Har det likt, uten at urinprøven gir utslag. Så har bare antatt at det er normalt. Er andregangs og hadde ikke dette første gang.

Back
Topp