Vondt under venstre ribbein..

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Flere som har smerter under ribbeina? Har hatt det i noen dager nå, og det er fryktelig ubehagelig! :/ Sliter med å få sove, kan ikke verken ligge eller sitte i samme stilling over lengre tid.
Regner med det er innvoller og diverse som sikkert blir presset oppover, det blir jo trangt inni der etterhvert :) Men ah, så slitsomt! :p

Hørtes vondt ut, men nei, det har jeg ikke. Går jo an å høre?

Husker jeg hadde det sist, men har ikke merket noe til det enda dette svangerskapet.

Flere som har smerter under ribbeina? Har hatt det i noen dager nå, og det er fryktelig ubehagelig! :/ Sliter med å få sove, kan ikke verken ligge eller sitte i samme stilling over lengre tid.
Regner med det er innvoller og diverse som sikkert blir presset oppover, det blir jo trangt inni der etterhvert :) Men ah, så slitsomt! :p

jeg slet med det samme under mitt første svskap.. mot slutten var jeg sikker på at ribbeinet var brukket, var så vondt og ømt av alt som presset + ungen som sparket :( :P men så fort hun var ute, så gikk det over.. hehe.. så jeg tok vist feil :P men ikke noe godt, og håper du slipper å gå igjennom det jeg gjorde etterhvert som magen vokste mer og mer ;)

Nå skal ikke jeg skremme deg, men det å ha vondt i øverste del av magen.. ikke det ett tegn på svangerskaps forgiftning? Kanskje du burde sjekket det?
Mulig jeg er litt vel dramatisk her nå, kan vel også være at lillegull har kongfu-tid i magen;).

Dette har jeg også fått de siste dagene! Fryktelig ubehagelig, til venstre under ribb beina bak på ryggen liksom, er det bak på deg også? Er 21+1 i dag.

Nå skal ikke jeg skremme deg, men det å ha vondt i øverste del av magen.. ikke det ett tegn på svangerskaps forgiftning? Kanskje du burde sjekket det?
Mulig jeg er litt vel dramatisk her nå, kan vel også være at lillegull har kongfu-tid i magen;).

Har lest litt om det der. Men jeg tviler på det, har akkurat vært på kontroll hos lege, der det ble sjekket både urin, blodtrykk ++ Og smertene er ikke vanlige smerter, mer ubehag, kjenner at noe presser liksom.. vanskelig å forklare :)

Back
Topp