Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: anit3103
flere som syns det er litt vondt under sex? "flaut" men syns det er så trangt og vondt inni der[:-] Har hatt lite sex under svangerskapet fordi det har hvert vondt for meg. stakkars samboer:( hehe....
ORIGINAL: Lussa88
har syntes det har vært vondt hele svangerskapet egentlig, men nå den siste uka har det løsna helt her, og jeg er omtrent blitt nymfoman.... Men tror kanskje jeg har knytt meg litt ekstra pga jeg "vet" det er ubehagelig og lysten egentlig ikke er der, mer sånn "gjør det for stakkars samboeren sin skyld", og da går det ikke... Men han er veldig forståelsesfull da, så vi har egentlig mest kos, slik at vi nesten kommer i mål begge to i form av forspill og annen kos en bare penetreringa, og det er like godt det [:D] Bare avslutter i hverandre (so to speak)[8D] Sorry detaljer her... Hehe... vi bruker massasje olje eller baby olje vi, og det funker fett [:D] lykke til, og skulle det ikke gå får du heller trøste deg med at det går med all sannsynlighet over etter svangerskapet.. hormonbalansen i kroppen har MYE og si for lysta og hvordan kroppen oppfører seg.. [;)] (men før den siste uka som har vært her nå, har vi med hånda på hjertet kunne telle på 1 hånd de gangene vi har hatt sex etter jeg blei gravid, så er glad det endelig har løsna litt)