Vondt under ribbein og i ryggen

tingeling1

Forumet er livet
Har skikkelig vondt under de nederste ribbeina, særlig hvis jeg står eller sitter lenge. Hjelper nesten bare å ligge... I tillegg har jeg vondt i ryggen, under skulderbledene og litt nedover. Flere som har det sånn? Er det fordi alt presser oppover tro? Begynner nesten å grine noen ganger fordi det er så vondt.....[:(]

har ikke så gærlig som du sier...
men kjenner det godt noen ganger ja...
å når jeg ligger på venstresiden er det som om øverste del av magen på den siden dovner bort..er dritekkelt
(å det har jeg seff glemt å si til jordmor)
husker ingenting når jeg er der jeg...[8|]

det med vondt i ribbeina trur dere ikkje at det kommer av at babyen presser på da?
ryggen og oppover mot skulderbladet kan ikkje det være pga den økte belastningen kroppen får, og at du kansje har "forandret" stilling/holdning pga at du har fått et annet tyngdepungt i kroppen?

ORIGINAL: tingeling1

Har skikkelig vondt under de nederste ribbeina, særlig hvis jeg står eller sitter lenge. Hjelper nesten bare å ligge... I tillegg har jeg vondt i ryggen, under skulderbledene og litt nedover. Flere som har det sånn? Er det fordi alt presser oppover tro? Begynner nesten å grine noen ganger fordi det er så vondt.....[:(]

Jepp, til tider har jeg veldig vondt under ribbeina! Faktisk i hele går ettermiddag og kveld så var det veldig plagsomt. Ryggproblemene kommer vel av at vi får en litt dårlig holdning når dette plager oss. Av og til vil jeg bare presse hele magen nedover, men må ta meg sammen og heller strekke meg ut så lang jeg er i hvilestolen hjemme....[:(]

Kan gjerne kjøpe mine ribbeina ja, etter som dagen går så sliter jeg og veldig med ribbeina og det er vondt og ømt i hele frontpartiet[:'(]

har kjent det noen kvelder selv.det er nokk babyen som spenner oppover.slitsomt ja.men jeg er forberedt på at det er slutten som blir verst[8|]mer ulemper og ubehag liksom.

Back
Topp