Vondt under magen

Novemberbarn14

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Novemberbarna 19
Septemberlykke 2021
Hei, har i hele dag kjent "noe" under magen. Kan ikke kalle det smerter men kanskje ubehag?
Noen som vet hva dette kan være. Er som sagt under magen og Ikke i selve magen :)

Sitter ubehaget i symfysen, eller i sidene?
Det kan være alt fra treg mage, luft, ligamentsmerter, bekkensmerter, eller en liten krampe, eller små kynnere som du kjenner litt tidlig.

Sitter ubehaget i symfysen, eller i sidene?
Det kan være alt fra treg mage, luft, ligamentsmerter, bekkensmerter, eller en liten krampe, eller små kynnere som du kjenner litt tidlig.
Er midt fremme, så da er det vel symfysen? Har kjent det ganske konstant siden i går kveld, kjente det litt på dagen i går også, men da var det ikke konstant, da kom og gikk ubehaget.

Er midt fremme, så da er det vel symfysen? Har kjent det ganske konstant siden i går kveld, kjente det litt på dagen i går også, men da var det ikke konstant, da kom og gikk ubehaget.

Kanskje du bør snakke med legen din om å få en time hos fysioterapeut?
Det er lurt å ta slike smerter på alvor tidlig.

God bedring!

Hvordan går det?:)
Hei,jm fant utslag på urinprøven jeg hadde med, hun mistenkte at det kunne være uvi som gjor at det gjor vondt. Tok prøven med til lege og leverte den til dyrkning, men de kunne ikke finne noe, synes det virket litt rart. Men nå har jeg ikke vondt der lenger, lurer på om det kan ha noe med hvordan fosteret låg, siden det er borte nå :)

Hei,jm fant utslag på urinprøven jeg hadde med, hun mistenkte at det kunne være uvi som gjor at det gjor vondt. Tok prøven med til lege og leverte den til dyrkning, men de kunne ikke finne noe, synes det virket litt rart. Men nå har jeg ikke vondt der lenger, lurer på om det kan ha noe med hvordan fosteret låg, siden det er borte nå :)
Eg hadde faktisk tegn på uvi i forgje uke, men plutselig forsvant mage smertene og ikke utslag etter dyrking av urin. Så kan vell være som du skriver at det var hvordan baby lå :)

Back
Topp