Vondt/ubahg og ligge på sidene

Førstegangs Mamma Fra Ryfylke

Andre møte med forumet
Heia alle sammen :) siste dagene så har jeg våkna og merka når jeg har lagt meg at det er ubehagelig og ligge på sidene. Magen blir hard men ikke strin hard men med en gang jeg reiser meg er ubahage/smertene vekke. Og jeg kjenner ingenting i løpet av dagen av de smertene. Hu hikke sparke og slår i magen så er ikke så bedkymra for hun. (Hjerte hennes slår)[emoji4][emoji173] Mn er det for jeg er 32+5 på vei at hun har liten plass mage partet mitt er ikke så stort heller. Noen som har hatt det samme?
 
Jeg har det samme! Spesielt på venstre side. Skikkelig ubehagelig.. Jeg har begynt å variere mer på liggestilling, samt bygge oppunder magen med puter/dyner når jeg ligger på siden. Der hjelper en del[emoji4]
 
Har vært endel øm i magen i perioder. Tenker at det kan være fordi magemusklene faktisk blir revet fra hverandre når magen vokser nå, i kombinasjon med at babyen sparker. Og når man da legger seg på siden så vil jo barnet også legge press på disse såre musklene ;-) Føles ut som jeg har innvendige blåmerker innimellom!
 
Mye øm i magen, spesielt når jeg har sovet på natten.. Hjelper å bygge godt under magen så den blir holdt på plass.
 
Back
Topp