Vondt til høyre for navlen

minsten15

Andre møte med forumet
Nå trenger jeg råd fra dere damer. Jeg har et punkt, litt større enn en 20kroning, opp til høyre for navlen som er ømt/vondt. Det er akkurat som om det er et usynlig blåmerke der. Noen ganger kjenner jeg det hele tiden og andre ganger kommer og går det. Det blir bedre om jeg dytter på det. Hva kan det være? Var hos jordmor i dag og glemte selvfølgelig å spørre[emoji85]

Har samme fem cm nede til venstre for navlen :P så lurer på det samme!

Jeg hadde det forrige gang og har det nå. Jeg har bare sett for meg at det er fordi lille ligger å sparker meg på samme sted hele tiden (ca der), men vet egentlig ikke grunnen.

Vet ikke. Men stiller et spørsmål.

Kan det være overgangen fra morkaken til livmoren. Og man bli litt ekstra øm, ved mye spark

Jeg har også ett punkt til høyre for navelen, men lenger bort, som er skikkelig ømt.
Når jeg var på tidlig ultralyd, så gjorde det kjempe vondt når han tok den ultralydgreia der. Og da sa han at det var vanlig, og var ett eller annet. Men jeg husker ikke hva det var!! Det er sykt irriterende.
Babyen sparker ikke der mer enn andre steder, så tror ikke det har noe med det å gjøre, men treffer hun der, da gjør det vondt.
Må også huske å spørre ved neste sjekk. Hmmm

Back
Topp