Vondt/sliten i korsryggen

Lillejordbær

Flørter med forumet
Hei! I dag har jeg hadd vondt og vært skikkelig sliten i korsryggen. Er 19 + 3. Er det flere som har hatt dette så tidlig?

Har hatt mye problemer med det i flere uker allerede. Er gradert sykemeldt pga det. Jeg har låsning i bekkenet og en forskyvning i ryggen og det forverres i aktivitet. Går til fysio 1-2 ganger i uken men det hjelper ikke lenge..

Ja, eller har det ikke hele tiden. Men det er lite som skal til før det trigges. Det er nok med en runde med støvsugeren i huset. Det er nok starten på bekkenplager. Lytt til kroppen og kjenn dine begrensninger. Er alfa omega å finne en balanse mellom aktivitet og hvile syns jeg. Gjør man for mye får man vondt, blir man for passiv stivner man fort....

Hadde det for et par uker siden, men dro til kiropraktor og hun fant mange låsninger i korsryggen. Knakk de opp og nå er det så mye bedre! Anbefaler deg å dra til noen som kanskje kan hjelpe deg, er ihvertfall sjeleglad for at jeg ikke bare avfeide det som svangerskapsplager og ikke gjorde noe med det.

Jeg plages også veldig. De dagene jeg jobber er det værst. Men jeg har endelig kommet meg i gang med trening igjen, og det hjelper på :) Gikk dog til fysio først for å få rett type øvelser å gjøre :)

Back
Topp