Vondt skamben?

englemamma18

Elsker forumet
Jeg har de siste par ukene fått skikkelig vondt øverst på skambeinet noen ganger når jeg går. Akkurat som om noen har slått meg der. Noen som vet hva dette kan komme av?

Uff, jeg har det også slik. Og vondt i hoftene, det stråler liksom ned fra hofta og ned i beinet. Men har ikke hatt bekkenløsning tidligere, vet ikke om det er det jeg har...

Jeg har de siste par ukene fått skikkelig vondt øverst på skambeinet noen ganger når jeg går. Akkurat som om noen har slått meg der. Noen som vet hva dette kan komme av?
Høres ut som begynnende bekkenløsning. Kom deg til lege å få sjekka det, og evt henvisning til fysio før det blir verre. Det gjorde ikke jeg, har nå sinnsyke bekkenplager.

Vet liksom ikke hvordan man vet om man har det eller ikke :p Altså hva som er symptomer på det :)
Det er som du beskriver. Vondt å gå osv. For meg så gjør det fryktelig vondt å stå på et ben av gangen. Feks når du står å tar på sokker. Og det er sånn min bekkenløsning starter.

Det er som du beskriver. Vondt å gå osv. For meg så gjør det fryktelig vondt å stå på et ben av gangen. Feks når du står å tar på sokker. Og det er sånn min bekkenløsning starter.
For har også ekstreme smerter i korsryggen til tider som stråler nedover høyre ben.. Da klarer jeg ikke bruke høyrebeinet omtrent..

For har også ekstreme smerter i korsryggen til tider som stråler nedover høyre ben.. Da klarer jeg ikke bruke høyrebeinet omtrent..
Jeg har akkurat samme.. med høyre ben. Pluss at det er skikkelig smertefullt å reise seg opp fra gulvet eller sofaen. Har fått 40% sykemelding pga ryggplager i nedre del som legen så fint kalte det... Han tror IKKE det er bekkenet.....

Jeg har akkurat samme.. med høyre ben. Pluss at det er skikkelig smertefullt å reise seg opp fra gulvet eller sofaen. Har fått 40% sykemelding pga ryggplager i nedre del som legen så fint kalte det... Han tror IKKE det er bekkenet.....

Får du noe hjelp til ryggen da?

Jeg får spare opp litt penger så jeg har råd til å gå dit mer enn en gang :)

Er ikke så dyrt. Første undersøkelse koster litt mer, men jeg betaler 370,- pr gang.
Best å ta det så fort som mulig så kanskje du ikke trenger mange behandlinger. Har brent meg på den selv.

Jeg kjenner det også nederst i ryggen, spesielt på høyre side, med stråling ut i skinka, og vansker med å snu meg i senga. Kjenner ingenting i skambeinet. Bekkenlåsning? Kiropraktoren min har ferie denne uka, vurderer sterkt å gå til en annen på klinikken.... Kjenner det når jeg bøyer meg ned og skal opp igjen. Legen har sykemeldt meg en måned, og jeg kjenner det er veldig greit mtp hvilken jobb jeg har! :(

Back
Topp