Vondt, skal vondt fordrive!!

Mesaana

Forumet er livet
Har begynt å gå til fysiterapaut pga skuldra og ryggen.

har slitt med ryggen hele livet, er veldig svai og de 3 siste åra har en fått en betennelse i skuldra som ikke vil slippe taket.[>:]

Så nå har jeg endelig funnet en fysioputt som tror på meg og som fant fort ut hva som var problemet. Jeg er jo skjev fra hofta og opp. Altså, hofta på plass, ryggen må trenest og rettes opp og de fleste musklene mine på fram sida av overkroppen er i spenn pga arr dannelse etter en operasjon for 18 år siden. Og på grunn av dette, svai rygg og spent framkropp har jeg brukt skuldra feil og fått problemer med denne, + at jeg blir lettere anspendt i nakken og mye hodeverk.

Så han sa, her må mye gjørest, og når vi har fått retta deg opp, vil skuldra bli bedre, ryggen rakk og sterk, jeg kan stresse litt uten å få hodeverk på kvelden og kanskje fordøyelsen min blir bedre og neste svangerskap vil gå som en drøm.[;)]

Så nå sitter jeg her og er øm fra rompa og opp til nakken.[&:]  Men blid er jeg lell.[:D] For nå har jeg troa på at jeg kan bli kvitt en del smerter og plager. Også var han små kjekk han fysioputten da.[8D]

Vet hvordan det er..har senebetennelse jeg ikke blir kvitt i armene,særlig høyre.Kommer fra spent nakke og rygg.Går til ei som masserer,tar fotsone,akupunktur og kopper.Håper det hjelper.Dumt at det blir så himla dyrt bare.Lykke til.

Back
Topp