Vondt :S

Pappesken

Hanne Caroline Moen
Jeg har fått utrolig vondt i den ene siden :(
Det kjennes ut som om det stikker hele tiden uansett hva jeg gjør og jeg får ikke sove"/ (Derfor jeg skriver dette nå)
Også tidligere i dag fikk jeg utrolige sterke smerter nedentil og bak til rompen "/
Hva er dette ? Tenkte kanskje det kunne være kynnere, men de skal jo ikke være vonde og de gir seg ikke når jeg nøyer meg fremover "/
Noen som vet hva det kan være eller hva jeg skal gjøre ?:)

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Vet bare at det ikke er bra med smerter/ ubehag oppunder ribbeina på høyre side

Jeg har fått utrolig vondt i den ene siden :(
Det kjennes ut som om det stikker hele tiden uansett hva jeg gjør og jeg får ikke sove"/ (Derfor jeg skriver dette nå)
Også tidligere i dag fikk jeg utrolige sterke smerter nedentil og bak til rompen "/
Hva er dette ? Tenkte kanskje det kunne være kynnere, men de skal jo ikke være vonde og de gir seg ikke når jeg nøyer meg fremover "/
Noen som vet hva det kan være eller hva jeg skal gjøre ?:)

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Smerter i siden burde man være litt obs på. Jeg gikk i to uker med smerter i høyre siden sånn litt av og på, og det endte med at jeg ble kjempe syk og lagt inn på sykehuset med nyrebekkenbetennelse med spredning til dobbeltsidig lungebetennelse, ingen god erfaring!
Så ikke drøy for lenge med å få sjekket det ut!

Smertene nedentil kan jo høres ut som bekkensmerter? Håper du er bedre!? Få det sjekket ut hvis du er bekymret.

Smerter i siden burde man være litt obs på. Jeg gikk i to uker med smerter i høyre siden sånn litt av og på, og det endte med at jeg ble kjempe syk og lagt inn på sykehuset med nyrebekkenbetennelse med spredning til dobbeltsidig lungebetennelse, ingen god erfaring!
Så ikke drøy for lenge med å få sjekket det ut!

Oi :O
Tror kanskje jeg skal ringe til legen hvis ikke det gir seg i løpet av dagen :)
Vil ikke bli værre "/

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Smertene nedentil kan jo høres ut som bekkensmerter? Håper du er bedre!? Få det sjekket ut hvis du er bekymret.

Tenkte først på det, men er liksom i etapper de smertene nedentil kommer og det kan komme uansett om jeg går eller ligger stille "/
Og den stikkingen er der nesten hele tiden :S

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Dette er trolig urinleder-kollink, jeg var på føden tidlig en morgen i pinsa pga. det.
De tok ul og alt var bra, det er i disse ukene det blir ekstra press på urinlederen, er kjempe vondt, og goså i ryggen.

Dette er trolig urinleder-kollink, jeg var på føden tidlig en morgen i pinsa pga. det.
De tok ul og alt var bra, det er i disse ukene det blir ekstra press på urinlederen, er kjempe vondt, og goså i ryggen.

Er det bare å vente å se om det blir borte da eller ?:)

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Er det bare å vente å se om det blir borte da eller ?:)

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Ja, for meg gikk det for etter en dag, eller noe, livmoren vokser en annen vei enn å komme i veien for urinlederen rundt 24-25 :), men man skal jo alltid ta magesmerter på alvorlig, så om du er bekymret hadde jeg jo ringt jordmor eller føden.

Ja, for meg gikk det for etter en dag, eller noe, livmoren vokser en annen vei enn å komme i veien for urinlederen rundt 24-25 :), men man skal jo alltid ta magesmerter på alvorlig, så om du er bekymret hadde jeg jo ringt jordmor eller føden.

Jeg er jo i uke 25 nå, så da venter jeg og ser hvordan det går neste uke :)
Hadde dette i hele går og har hatt det hele dagen i dag..også skal jeg på jobb i morgen, så da får jeg se hvordan det går :)

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Jeg fikk intense smerter pga livmor som klemte på urinlederen.(havnet på sykehus) Og jeg måtte til "operasjon " og legge inn stent fra nyre til blære pga smertene. Lå bare en dag på sykehuset før legene tok avgjørelsen. Gikk på petidin som smertestillende , og når den sluttet å funke så måtte de bare legge i røret. Skulle gjerne sluppet alt det styret! Og sluppet å legge inn stentet! Noe dritt!

Jeg har vært hos lege, men han sier at han ikke tror det er noe annet enn bekkenet, men så har jeg tidligere opplevd at han tar veldig lett på ting...
Det er liksom aldri noe galt, så vet ikke helt hva jeg skal tro "/

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Jeg har vært hos lege, men han sier at han ikke tror det er noe annet enn bekkenet, men så har jeg tidligere opplevd at han tar veldig lett på ting...
Det er liksom aldri noe galt, så vet ikke helt hva jeg skal tro "/

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4
Ikke kult med sånne leger!! Kjenn på magefølelsen din. Hvis du tror det er noe mer må du kreve henvisning, hvis ikke så får du vel se det an...?

Nei, det er utrolig frustrerende, for jeg vil jo ikke føle at det er noe galt"/
Men kjenner bebien sparke hver eneste dag og det er sterke og fine bevegelser pluss at hjerterytmen er perfekt :)
Så det jeg håper på er at det "bare" er jeg som har det vondt hvis du skjønner :)

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Back
Topp