Vondt rygg

Firstimemother

Forelsket i forumet
Noen som sliter med vondt rygg her?? Får veldig vondt rygg etter ha stått lenge eller jobbet. Skal snakke med legen men tenkte å spørre her om det er noe som opplever det samme ?
 
Hei,

Ryggsmerter er veldig vanlig. Prøv å legge inn noen pauser. Hvis du har mulighet vil jeg anbefale å legge inn litt ryggtrening i løpet av døgnet. Kanskje diagonalhev når du står på alle fire. Det er en fin øvelse som kan gjøres over alt og bra for ryggen.
 
De smertene der er bare å bli venn med :p Dessverre helt normalt å få dette....
 
Har hørt sånne smerter er normalt, så det er nok ingenting å bekymre seg for, men husk at du har rett på tilrettelegging på jobb. Håper det hjelper :)
 
Har kjent noe i ryggen siden midten av oktober da jeg startet på hormoner før innsettet (ivf frys)Har vært sykemeldt i nesten 14 dager pga smerter i korsryggen som gikk nedover utsiden av lårene. Var på jobb på fredag, gikk greit så lenge jeg satt mye (ikke det enkleste i en barnehage) Har hatt tre turer til fysio, der han masserte lett, om det er det eller hvile som har hjulpet vet jeg ikke. Blir spennende å se hvordan morgendagen blir.
 
Back
Topp