vondt rygg...

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
har nå de siste dagene hatt veldig vondt i ryggen,korsrygg og rumpeballe.. er verst når jeg reiser meg opp og begynner og gå,men merker det ganske godt viss jeg har vært veldig aktiv om dagen og stått mye.. håper bare jeg slipper unna bekkenløsning...

Uff da, det høres litt ut som en begynnende bekkenløsning:/ Jeg har det på samme måte, heldigvis virker det foreløbig som at det ikke blir værre...

Hadde det sånn i førsten av forrige svangerskap, men det gikk heldigvis over i en periode. :)
Kom tilbake på slutten da...
Håpe det går over for deg og er bare litt oppstarts gruff!
God bedring! :)

håper også det går over.. søsteren min hadde bekkenløsning og hun var sengeliggende i 5 mnd. men er bare og håpe på det beste :)

huff, akkurat det samme her. Og jeg tenkte at det var ryggen som begynner å krangle jeg.

Jeg kjennte det godt etter at jeg løftet veldig tungt på jobb i denne uken. Følte at det ble mye værre da. Hadde ikke bekkenløsning i første svangerskap, men fikk det etter fødselen. Fikk da vondt i lysken på begge sider når jeg gikk lange turer og når jeg trillet i oppoverbakke spesiellt.

Så det blir nok å gå over til svangerskapspenger på meg snart, da jeg har en jobb som ikke passer for gravide, og som ikke går ann å tilrettelegge for gravide. (Har heldigvis 2 jobber, og den andre kan jeg jobbe helt frem til permisjonen)

Har det slik sjøl, og jeg begynte å få bekkenløsning allerede i uke 7...har hatt det i begge svangeskapene mine, så kjenner godt igjen symptomene :/ Og værre har det blitt, dessverre :(

Her blir det bare verre og verre for vær dag som går,stråler ut i sidene,hoftebein og slikt. Måtte ta fram varmepute og ligge på den,hjalp litt heldigvis. Leste på nett at det kan være bekkenlåsning,som fikses av en time hos kiropraktor. Håper jm vet litt mer og kan hjelpe.

Back
Topp