Vondt punkt i magen

tingeling1990

Glad i forumet
Har hatt i perioder et ømt punkt i magen som kommer å går, litt ettersom hvor mye aktivitet jeg er i. Dette gikk bort men har nå kommet tilbake på andre siden av magen. Forskjellen er at dette punktet går ikke bort. Det er vondt å ta borti, og enkelte ganger når jeg kommer bort i så føler jeg at jeg skal svime av. Men det gjør ikke vondt annet enn når jeg tar borti eller presser magen for mye ved aktivitet. Får også et knepp i magen, som om noe smeller når jeg skal reise meg av og til. Kjenner ut som om noe slitner. Tenker automatisk "der røk magemuskelen". Noen som har erfart dette? Var ikke slik sist graviditet. Hadde da morkake forann, og nå er den bak

Har også tenkt at kanskje babyen trykker mot det punktet mye men kjenner ikke mye bevegelse rundt der.
 
Du hadde sikkert merket om det var det men jeg får ømme punkt av luft, spesielt venstre side er utsatt. Har måttet kuttet ut erter, druer å løk helt ellers så blir det så vondt at jeg holder på å svime av om jeg kommer borti :nailbiting:
 
Du hadde sikkert merket om det var det men jeg får ømme punkt av luft, spesielt venstre side er utsatt. Har måttet kuttet ut erter, druer å løk helt ellers så blir det så vondt at jeg holder på å svime av om jeg kommer borti :nailbiting:
Er dessverre ikke luft :) kjenner til de smertene og det er ikke det samme..
 
Back
Topp