Vondt på venstre side...

Lotta80

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Har de siste tre, fire dagene fått sånne tak nederst i magen på venstre side bare... Det er vondt, og når jeg dytter litt der er det ømt... Noen som har kjent noe lignende?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ikke opplevd akkuratt det du beskriver, men kanskje det kan være modning? Hør evt hva jordmoren din mener :) Jeg har et punkt litt skjevt over navelen som er veldig ømt, men det er ofte der rumpa til lillegutt er, og det er veldig ubehagelig når han skyter rumpa utover.
 
Har slike tak i ryggen på venstre side og strålinger i magen. Er også øm i store deler av magen.
Legen sa det var normalt ihvertfall :p men håper det gir seg ;)

sendt fra Note 3 - sengekos
 
Takk for svar...:) jeg får høre med JM til mandag :) får håpe det er modning...;) det er godt med liv der inne, så lille har det fint regner jeg med... Bare meg det går utover...:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takk for svar...:) jeg får høre med JM til mandag :) får håpe det er modning...;) det er godt med liv der inne, så lille har det fint regner jeg med... Bare meg det går utover...:p


Sent from my iPhone using BV Forum
Sa jordmor noe spesielt på mandag? Eller var det den vanlige "alt" er normalt! :)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Nei hu sa at det var nok bare modning og helt normalt...:p
Alt unormalt er jo normalt når man er gravid.....;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei hu sa at det var nok bare modning og helt normalt...:p
Alt unormalt er jo normalt når man er gravid.....;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Hihi ja det er sånn det føles! Alt med kroppen som er ubehagelig/rart ja tilogmed vondt er bare "heeelt normalt!" man er jo gravid må vite;-)
 
Back
Topp