Vondt på skambenet!

Lillehjerte3

Betatt av forumet
Har holdt på ut å ryddet i garasjen å campingvogna å har fått sååå vondt på skambenet, kan ikke huske å ha hatt det før:/
 
Uvi har jeg plages med tidligere å det er ikke slik, det kjennes om jeg går og må løfte dattra:/
 
Hadde kraftig bekkenløsning med begge de to jeg har fra før, var på krykker store deler av svangerskapene. Jeg hadde mye vondt i symfysen hvis jeg hadde stått bøyd osv. Jeg har mye vondt i rygg, bekken og resten av kroppen til vanlig også så er nok derfor jeg fikk det så kraftig. Sett deg ned og slapp av i kveld så blir det nok bra igjen skal du se :) Leddbåndene som holder ting på plass de nede begynne jo å påvirkes av hormonene og da blir det litt slakkere...
 
Hadde kraftig bekkenløsning med begge de to jeg har fra før, var på krykker store deler av svangerskapene. Jeg hadde mye vondt i symfysen hvis jeg hadde stått bøyd osv. Jeg har mye vondt i rygg, bekken og resten av kroppen til vanlig også så er nok derfor jeg fikk det så kraftig. Sett deg ned og slapp av i kveld så blir det nok bra igjen skal du se :) Leddbåndene som holder ting på plass de nede begynne jo å påvirkes av hormonene og da blir det litt slakkere...


Stått my bøyd i dag:( vasket felgene på bilen:/ skal ta litt hensyn! Må prøve å bli flinkere på det!:)
 
Stått my bøyd i dag:( vasket felgene på bilen:/ skal ta litt hensyn! Må prøve å bli flinkere på det!:)
Det høres lurt ut :) Jeg håper jeg slipper litt lettere unna denne gangen, har akkurat kommet meg ganske bra etter en prolaps så har ikke lyst å bli dårlig igjen :p Begynte hos fysio ukentlig for over et år siden og går fortsatt, han fant ut at bekkenet mitt var låst fra forrige svangerskap (7 år siden) og fikset det. Nå er kroppen mye bedre enn på flere år :D
 
Bekkenløsning har tre punkter hvor det gjerne er vondt. Symfysen, altså skambeinet, og to felter på hver side bak. Enten fremme eller bak eller begge deler.

Det trenger ikke være at du får "bekkenløsning med gangvansker" selv om du får vondt en gang. Heldigvis.

Unngå å gjøre ting som provoserer det, og håp det ikke blir veldig plagsomt.

Jeg begynte å merke bekkenet allerede før positiv test, men jeg merker litt småtull nedi der før mens så jeg brydde meg ikke. Etter å ha innsett at det var bekkenløsning jeg kjente har jeg tatt mye mer hensyn, og det merkes mindre.
 
Back
Topp