vondt på skambenet??

Ulve~Mamma

Elsker forumet
Haha, litt flaut men.. jeg har så vondt på skambenet når jeg er oppe og går!! føler ut som om noen har banket meg der nede.. [&:] husker smerten fra jeg var liten og slo meg på sykkelen til stadighet.. Er ikke noe særlig behagelig..

Noen som vet hvorfor det er sånn?
 
Aner ikke, men er vondt her også.... [:(] 
 
Hadde det i natt hver gang jeg var oppe. Ikke noe godt nei, men aner ikke hva det kommer av.
 
Det er bekkenløsning.

skambenet har sener på midten som blir påvirket, og nå er dere sikkert ømme fordi det er "slark"

Ikke lenge til det er borte nå [;)]
God bedring de siste ukene!
 
så lenge du er bare øm er du heldig. her er det knivstikk..


og ja det er bekkenløsningsrelaterte plager.
 
D er symfyseløsninger.. Henger sammen med bekken plager..
Har selv vært veldig plaget med d, varte i 2 uker, så forsvant d som over natta..[:-]
Og nå kommer d og går hele tiden, spørs hva jeg driver på med..
 
det kan rett og slett være bekkenløsning for det kjenner man i skam beinet kan faktisk være veldig vondt. Må oxo huske på at skam beinet blir mykere når man er gravid så man kan få vondt av det oxo.
 
jeg har vondt i halabeinet.. og det er akkurat samme smerte som jeg hadde etter at jeg faldt og "tror" bristet det for 2 år siden på jobb. hadde ingen plager på et halvt år før jeg ble gravid - bang med engang før jeg visste det engang begynte jeg å merke det igjen. jm eller legen - husker ikke hvem - sier det er slik når en er gravid - plager en har hatt før kan forsterkes fordi kroppen forandrer seg - utvider seg.. men nå som vi nærmer oss slutten på sv.skapet så er jo ting tyngre - og babyen presser jo på punkter lenger nede - og da kan en lett få ødem i skambein og halebein etc. det kan også være tegn til modning... jeg kjenner iling og vondt i skambeinet når jeg vender meg om fra en side til en annen eller nå jeg går ned trappene av og til.. ikke godt men legen sa det var normalt da jeg spurte henne på mandag så var.

det er nok en form for bekkenløsning,... alle har det på et vis.. du skal jo tross alt presse ut en unge...
 
Slik er det her også, spesielt med mye begevelse. Henger sammen med bekkenløsning....
 
her er det oxo vondt i skambeinet og halebeinet [8D] hakke peiling på hvorfor halebeinet er vondt men skambeinet er visst i forbinnelse med bekkenløsning [&:] men nå er det snart over jenter [:D]
 
kom bare på at sånn at en vet det liksom - en kan oppleve å ha vondt i bekkenet etc en stund etter fødsel også bare sånn at en vet det som sagt...
 
Det har jeg hatt i flere mnd, og dte blir bare verre...klarer tidvis ikke å gå. Dette er symfyseløsning, samme som bekkenløsning, bare foran...
 
Åh huff!! ja det måtte vel komme på meg også en gang antar jeg.. *sukk* [:'(]
Er det noe spesielt jeg må gjøre da? Sånn ta hensyn til eller noe? Håper det bare ikke blir værre nå da, jeg må være oppegående minst en uke til så jeg får orden på alt! [&:]
 
ORIGINAL: Diddij

Det har jeg hatt i flere mnd, og dte blir bare verre...klarer tidvis ikke å gå. Dette er symfyseløsning, samme som bekkenløsning, bare foran...

 
 
Samme her, men verst på natta og morgenen.. Våkner hver gang jeg snur meg fordi det er vondt..
 
Men lurer på om det har blitt verre etter lillegutt har kommet ned med hodet? Var til jordmor i går og hun sa han lå godt ned i bekkenet og at hodet var nesten helt festet..kanskje det har en sammenheng?
 
ORIGINAL: TauZa

så lenge du er bare øm er du heldig. her er det knivstikk..


og ja det er bekkenløsningsrelaterte plager.

 
Kjenner knivstikklignende smerter der hele tiden jeg også, og i halebeinet.
 
Skal bli litt godt å få igjen bekkenet sitt (håpe håpe) snart igrunn:p
 
Back
Topp