Vondt på rompa!!

maltesers

Forumet er livet
Eller hvor jeg skal kalle det[8D][8D][8D]
Blir liksom øverst på rompeballen/nederst på ryggen, skjønner??[8D][;)] 
På høyre side!! Jeg halter nesten! Føles ut som jeg blir kald der når jeg reiser meg opp. Noen som har vært borti det samme??

nei[>:]
men god bedring![:)]

Høres ut som bekkenløsning....

ORIGINAL: neselo

Jippi........[8D]

ORIGINAL: maltesers

ORIGINAL: neselo

Tviler ikke for jeg hadde det med første mann[:(] og det er så utrolig vondt..

Jeg og har ofte vondt der, og nedover i beina når jeg har gått mye på jobben f.eks, plutselig så "høgg" det til. har vært slik lenge nå. Legen sa det kunne være nerver som lå i klem, pga endringer i bekken, og at det enten kunne bli verre, eller bedre. Litt av en trøst men..

Håper det blir bedre til deg[:)]

Avgi stemme
Slett mitt eget innlegg
Slett min egen tråd
ORIGINAL: atene

Jeg har det sånn.. det er vondt [:@]

Ikke godt nei! veldig plagsomt egentlig!

ORIGINAL: Boerboel

Jeg og har ofte vondt der, og nedover i beina når jeg har gått mye på jobben f.eks, plutselig så "høgg" det til. har vært slik lenge nå. Legen sa det kunne være nerver som lå i klem, pga endringer i bekken, og at det enten kunne bli verre, eller bedre. Litt av en trøst men..

Håper det blir bedre til deg[:)]

Håper det går over da! Veit ikke om det hjelper å gå endel jeg?? Noen som veit?

Jeg har det sånn, men kun på venstre side. Vondt å stå på venstre bein osv. Ilinger endover i beinet. Fikk henvisning til fysioterapeut jeg.

Jeg får høre når jeg skal til legen, hvis det fortsetter sånn[:)]

Det kan høres ut som en begynnende bekkenløsning, ja. Jeg ble aldri helt kvitt bekkenløsningen etter forrige svangerskap, og når jeg har dårlige perioder, synes jeg det hjelper å være i bevegelse. Det verste jeg gjør er å bli sittende stille i samme stilling i lengre perioder.

Trenger ikke være bekkenløsning, men bare bekkenplager , sånn som mange får pga ryggen blir mer svai ettersom magen vokser. Satse på at det "bare" er det[:)]

Sånn har jeg også hvis jeg er for mye i dårlige stillinger. Men bare høyre side. Kjempe vondt i hele rumpa og litt opp i ryggen og hofta slår seg helt vrang. Kanskje det er et tegn på at vi er gamle??? Gaaah, jeg vil ikke være gammel! Jeg er jo bare 20!!![:D]

Jeg er jo bare 24[8D] Litt tidlig tror jeg[8D]

ORIGINAL: Jaybird

Sånn har jeg også hvis jeg er for mye i dårlige stillinger. Men bare høyre side. Kjempe vondt i hele rumpa og litt opp i ryggen og hofta slår seg helt vrang. Kanskje det er et tegn på at vi er gamle??? Gaaah, jeg vil ikke være gammel! Jeg er jo bare 20!!![:D]
'

Gamla tusler stille ut av tråden med ryggvondtene sine[:D]

tenker belastningsmerte på ryggen, isjas, eller bekkenplager, håper det blir bedre !!!

Hadde det slik like før jeg fant ut at jeg var gravid. Det kom hvis jeg hadde gått mye. Heldigvis så har det forsvunnet igjen.
Håper ikke du får noen større plager
God bedring!

Det håper ikke jeg heller[8D][8D]
Tusen takk for fine tilbakemeldinger, jenter<3

Beklager sammenligningen med gamle damer. Men så et øyeblikk for meg en hel haug av oss med hofteproteser O.o.

Back
Topp