Vondt på innsiden av låret !

Lillebolle02

Betatt av forumet
image.jpg Har lagt ved et bilde også har jeg ringet rundt akkurat der jeg har kjempevondt! På innsiden av låret slik som dere ser
Kjenner ikke så særlig mye til det når jeg ligger eller sitter, men når jeg går å står er det helt forferdelig, det har blitt så ille at jeg fikk ikke til å stå å ta av meg buksen å slikt nå..

Kjennes ut som om muskelen/benet/senen er skikkelig stiv, akkurat slik som det er etter en knallhard treningsøkt visst man ikke er vant til det.

Er det noen som har nå forslag til hva det kan være? Og bør jeg egentlig ringe legen?
 
Du kan jo spørre om få henvisning til fysioterapi? Kansje det kan hjelpe. Har du prøvd forskjellige øvelser, strekke ut osv? Jeg sliter med bekkenløsning, og akutte låsninger, da får jeg forferdelig smerter i lysken å innsiden av låret, stråler nedover. Jeg skal begynne til en manuellterapeut nå i håp om at d kan hjelpe.
 
Det er bok bare bekkenet, få henvisning til fysio og ta det rolig. Lytt til kroppen, når den skriker må man ta det rolig :)
 
Har det akkurat likt! Er bekkenet, i følge legen. Kan nok være greit å få en henvisning ja. Jeg fikk ikke det, men spurte ikke og tror ikke han tenkte på det. :p skal spør igjen ved neste kontroll.
 
Har har litt vondt/ubehag der etter at jeg har sottet lenge. Føler jeg går som en gås etterpå :p
 
Bekkenrelatert ja. Jeg har det akkurat likedan, går til fysio og får behandling!:)
 
Back
Topp