Vondt på ene "skjede veggen"

snupi85

Andre møte med forumet
Hei.
Noen som har vært borti at det er ubehag på ene siden innover skjede gangen. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det:facepalm: Sliter med bekkenlåsninger og er fryktelig øm på ene siden av rompa og ned på utsiden av låret. Men nå har det vært endel ubehag innover i tissen:facepalm::rolleyes: Merkes mest når jeg skal reise meg fra liggende men også sittende. Og kjennes hvis jeg står oppreist og kniper.
Kan det bare være muskulaturen i bekkenet som strekkes? Er 35+4.
 
Jeg har ubehag ved sex, og i likhet med det du beskriver, gjør det vondt i skjedeveggen liksom. Merker det ikke ellers, bortsett fra at jeg har en slags tyngdefølelse i underlivet. Har tenkt at det har sammenheng med at livmoren/babyen presser mot organer og nerver, men det er bare synsing fra min side :woot:. Har også milde/moderate bekkenleddssmerter om det skulle ha noen sammenheng..
 
Men ja, vil jo tro at det kan være muskulært også? Særlig hvis man generelt har anspent muskulatur
pga bekkenleddssmertene, men som sagt, bare synsing herfra, jeg er ingen fagperson:shy: Får du oppfølging hos fysio eller lignende?
 
Men ja, vil jo tro at det kan være muskulært også? Særlig hvis man generelt har anspent muskulatur
pga bekkenleddssmertene, men som sagt, bare synsing herfra, jeg er ingen fagperson:shy: Får du oppfølging hos fysio eller lignende?
Sex har det dessverre vært tørke med på noen uker. :( Ettersom jeg har hatt greie låsninger. :shy:
Ja går til kiropraktor 3-4 uke for å holde det vedlike. Gjort det helt siden start.
Har ikke hatt like vondt i dag men da har jeg også tatt det ganske med ro. Men kjennes godt når jeg reiser meg opp. Men jeg skal på vektkontroll på sykehuset til onsdag så da får jeg spørre de om hva det kan være..
 
Back
Topp